خیبری‌نژاد:

باید بزرگان شیرجه بحران موجود را رفع کنند/وضعیت حاضر به ضرر شیرجه کشور است

مربی تیم ملی شیرجه گفت: باید بزرگان شیرجه به همراه مسئولان فدراسیون تشکیل جلسه دهند تا این رشته از بحران خارج شود.

غلامرضا خیبری‌نژاد، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: طی صحبت‌های که با "محسن رضوانی"رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپولو داشتم قرار است، دو نفر از شیرجه رده‌هایی که قابلیت حضور در المپیک 2016 برزیل را دارند در اردوهای متناوب 2،3 ماه به کشور برای انجام تمرینات اماده‌سازی اعزام شوند.

وی تصریح کرد:اعزام ملی پوشان هنوز در حد صحبت است و مسئولان در حال انجام رایزنی‌های مربوطه برای اجرایی کردن این تفکر و تصمیم هستند.

وی گفت: در حال حاضر رای شیرجه خبری از تشکیل اردوی تمرینی و یا اجرای مسابقه نیست، قرار بود اوایل آبان ماه جشنواره سراسری شیرجه برگزار شود و در پی آن مسابقات قهرمانی کشوری شیرجه اجرا شود ولی هنوز تاریخ دقیق اجرای این پیکارها مشخص نسیت.

مربی تیم ملی شیرجه در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر " امید حدیقی" مسئول کمیته فنی شیرجه از سمت خود استعفا کرده است و کمیته فنی این رشته رئیس ندارد.

باید به سرعت جلسه‌ای با حضور مسئولان و پیشکسوتان این رشته تشکیل شود و در خصوص رفع بحران موجود برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری شود.

خیبری‌نژاد افزود: ادامه این وضعیت و روند به ضرر شیرجه است. طی صحبت‌هایی که با "محسن رضوانی" رئیس فدراسیون داشتم قرار شد با "فصیحی" که از بزرگان شیرجه ایران است تشکیل جلسه دهیم تا بزرگان شیرجه برای رفع بحران موجود تصمیم‌گیری کنند.

انتهای پیام/  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار