با برگزاری رقابت‌های مقدماتی و نیمه نهایی مسافت 1000 متر؛

مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام آقایان آغاز شد

بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام آقایان با حضور 16 استان از صبح امروز اول آبان ماه با برگزاری رقابت‌های مسافت 1000 متر در دریاچه آزادی آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مسابقات دور مقدماتی و نیمه نهایی مسافت 1000 متر رقابت‌های قهرمانی کشور آبهای آرام آقایان صبح امروز در 3 رده سنی بزرگسالان، زیر 23 سال و جوانان برگزار شد.

در رقابت گروه اول مقدماتی کایاک یکنفره 1000 متر قایقرانانی از استان‌های خراسان، گیلان، تهران، خوزستان، همدان و آذربایجان شرقی حضور داشتند که در نهایت رضا رئیسی از گیلان، علی مولائی از تهران و محسن اسدنیا از خوزستان اول تا سوم شدند.

در گروه دوم این ماده پاروزنان استان‌های مازندران، اردبیل، کرمانشاه، آذربایجان غربی و زنجان حضور داشتند که در پایان اروند درویش از مازندران، محمدطاهر حسینی از کرمانشاه و میلاد کلانتری از زنجان اول تا سوم شدند.

در دور نیمه نهایی کایاک یکنفره 1000 متر نیز حسام معصومی از آذربایجان شرقی، اصغر حنایی از اردبیل و محمد حق گشا از خوزستان توانستند به فینال راه یابند.

در رقابت‌های مقدماتی کایاک یکنفره 1000 متر رده سنی زیر 23 سال در گروه اول قایقرانان خوزستان، همدان، مازندران، اردبیل، آذربایجان شرقی و بوشهر حضور داشتند که در نهایت محمد ولدی از همدان، سجاد مختاری از مازندران و رضا مهدیان از بوشهر در رده‌های اول تا سوم جای گرفتند.

در گروه دوم این ماده پاروزنان گیلان، خوزستان، تهران، کرمانشاه و خراسان رضوی حضور داشتند که در نهایت بابک دربان از تهران، صادق زمانی از گیلان و هادی جعفری از کرمانشاه در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

از مسابقه نیمه نهایی این ماده نیز علی احمدی از آذربایجان شرقی، جواد اسفنیاری از از اردبیل و فواد آزادی از خوزستان به فینال راه یافتند.

در مسابقات مقدماتی کایاک یکنفره 1000 متر جوانان در گروه اول پاروزنانی از گیلان، خوزستان، همدان، زنجان، کردستان و آذربایجان شرقی رقابت کردند که در پایان علیرضا فرمانده از گیلان، میلاد اسدنیا از خوزستان و احمدرضا درویشی از همدان در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

در رقابت گروه دوم مقدماتی این ماده نیز قایقرانان استان‌های تهران، مازندران، لرستان، گلستان، کرمانشاه و بوشهر حضور داشتند که در پایان مسعود شاپوری از تهران، محمدجواد ترکی از بوشهر و محمد یوسف نیا از مازندران اول تا سوم شدند.

از مسابقه نیمه نهایی این ماده نیز آرمین یاوری از کرمانشاه، علیرضا مرادی از لرستان و سارو باوانی از کردستان به فینال راه پیدا کردند.

این رقابت‌ها بعدازظهر امروز اول آبان ماه با برگزاری رقابت‌های فینال مسافت 1000 متر ادامه می یابد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار