اردبیل؛

مربی اردبیلی، مخترع برتر کشور شد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل گفت: فرهاد عبادی، مربی مرکز فنی و حرفه ای اردبیل موفق به کسب عنوان مخترع برتر کشور در بنیاد علمی فرهنگی البرز و استعداد برتر نخبگی در بنیاد ملی نخبگان شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،، کلام الله صفری پیش از ظهر امروز در جلسه ای با مسئولان فنی و حرفه ای اردبیل اظهار کرد: فرهاد عبادی مربی رشته برق خودرو مرکز شماره یک اردبیل موفق به کسب عنوان مخترع برتر کشور در بنیاد علمی فرهنگی البرز و احراز استعداد برتر نخبگی در بنیاد ملی نخبگان شد.

وی گفت: مربی مرکز شماره یک آموزش فنی و حرفه ای اردبیل با ارسال سابقه فعالیت های پژوهشی تحقیقی خود به بنیاد ملی نخبگان و با توجهبه بررسی ها های انجام شده توسط دست اندرکاران بنیاد ملی نخبگان شرایط احراز استعدادهای برتر و نخبگی را کسب کرد.

صفری تصریح کرد: از جمله افتخارات و مقام کسب شده توسط این مربی نخبه که پیش از این کسب کرده عبارتند از برنده جشنواره خوارزمی، انتخاب به عنوان پژوهشگر نمونه کشور و پنج مورد ثبت اختراع به بنیاد ملی نخبگان ریاست جمهوری بوده که با توجه به این سوابق توانست به عنوان استعدادهای برتر نخبگی شناخته شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل افزود: عبادی به خاطر 5 مورد ثبت اختراع خود علاوه بر احراز استعدادهای برتر و نخبگی از سوی بنیاد ملی نخبگان، از سوی بنیاد علمی فرهنگی البرز نیز به عنوان مخترع برتر کشور انتخاب شد.

وی بیان کرد: دستگاه تقلیل میدان گردشی دستگاه های محرک زنجیری، مدارگرمکن خودکار موتور اتومبیل در هوای سرد، سیستم حفاظ و ایمنی دستگاه های ماشین ابزار، نوعی ماساژور با قابلیت استفاده بر روی مبلمان وسایط نقلیه، خانگی و تخت های بیمارستانی و نوعی کلید سوئیچی یا نوران از جمله اختراعات این مربی و مخترع شایسته اردبیل بوده که سبب کسب عنوان مخترع برتر کشور در بنیاد علمی فرهنگی البرز شد.

انتهای پیام/م

منبع: تسنیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.