بیانی‌ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

کفاشیان از جنس فوتبال نیست و جز سقوط کاری نکرده است/ پخش نشدن بازی‌ها یعنی نبود اسپانسر و نابودی فوتبال

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص سقوط 7 پله‌ای ایران در رنکینگ جدید فیفا اظهار داشت: انتشار این خبر نشان دهنده این است که فدراسیون کفاشیان موفق نبوده و او هیچ حرکت مثبتی برای فوتبال انجام نداده است.

شاهین بیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در کل باید بگویم فدراسیون موفق نبود و تیم‌های فوتبال ایران در هیچ یک از رده‌های پایه‌، نوجوانان، امید و حتی بزرگسالان نتیجه نگرفت.

وی افزود: این نوع مدیریت باعث شد که تمام ستاره‌های فوتبالی را از دست بدهیم و انگیزه مردم برای دیدن بازی‌های فوتبال کم شود.

کارشناس فوتبال کشورمان تصریح کرد: بهتر بود این پولی که خرج کی‌روش کردند برای مسائل زیر ساختی و تیم‌های پایه‌ هزینه می‌شد و از این طریق نتیجه بهتری کسب می‌کردیم.

بیانی در مورد اختلاف ایجاد شده درباره حق پخش تلویزیونی گفت: پخش نشدن بازی‌های باعث شد تا اسپانسرها یکی پس از دیگری تعهدشان نسبت به باشگاه‌ها را زیر پا گذاشته و هزینه‌های بالای باشگاه‌ها را پرداخت نکنند و این امر بدیهی است که با این اقدام ضربه محکمی به ریشه فوتبال وارد خواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: پخش نشدن بازی یعنی نبود اسپانسر و در کل باید بگویم کفاشیان مرد فوتبال نبود و بهتر است به جای وی شخص فوتبال و متخصص مانند دادکان روی کار آمده ضمام امور را بدست گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتبال ، اسپانسر ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار