ورشكستگي كارخانه ها در سرزمين هاي اشغالي

ورشکستگی کارخانه های متعدد در رژیم صهیونیستی یکی پس از دیگری در نتیجه کاهش تقاضا، به اخراج شماری بسیاری از کارکنان این کارخانه ها و پیوستن آنها به جرگه بیکاران انجامید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،به گزارش العالم، گزارشگر کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره تصریح کرد: کارخانه حوله عراد اسرائیل کارکنان خود را برای اعلام اخراج گروهی از آنها را احضار کرد.

کارخانه پیش از اخراج این گروه در بیانیه ای به آنها اعلام کرده بود، این کارخانه بعلت کاهش تقاضا، طی ماههای آینده فعالیتهای تولیدی خود را بطور قابل توجهی کاهش می دهد.

"فانی اداری" یکی از کارکنان این کارخانه در این باره گفت: باید دیروز اینجا حاضر می شدید و حال و روز کارکنان را پس از اعلام اخراج آنها مشاهده می کردید، فقط صدای گریه شنیده می شد.

وی افزود: ما دولت را در این مسأله مقصر می دانیم. نتانیاهو وعده داده بود منطقه نقب در اولویت برنامه توسعه وی باشد.کارخانه و مراکز تولیدی در این منطقه یکی پس از دیگری تعطیل می شوند.

نفتالی بنت وزیر دارایی اسرائیل به کارخانه تکستل توجه نمی کند و تنها بفکر سهام و سودهای ملیونی شرکت هایتک توجه می کند.

گزارشگر اسرائیلی گفت: یکی از کارکنان این کارخانه 20 سال پیش بهمراه همسرش عازم اسرائیل شدند و فعالیت خود را در این مکان آغاز کردند و در حال حاضر دارای سه فرزند هستند. اقدام اخیر تسکتل برای آنها بسیار گران تمام می شود.

"تالی بلوسکوف" شهردار عراد واقع در منطقه النقب در این باره گفت: همسر من یکی از کارکنان اخراجی این کارخانه است.

این در حالی است که در فاصله چند متری این کارخانه،  شماری از کارکنان کارخانه فلکس ترونیکس نامه ای در خصوص اخراجشان دریافت کردند.

گزارشگر اسرائیلی گفت: این چهارمین کارخانه عراد است که طی یک سالهای اخیر تعطیل می شود.روی هم رفته هزار نفر در این شهر در نتیجه ورشکستگی کارخانه ها، شغل خود را از دست دادند.

کارکنان حوله عراد منتظر معجزه ای برای نجات کارخانه هستند هرچند این فرصت نجات این کارخانه از خطر ورشکستگی بسیار ضعیف است
منبع: تابناک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار