تکرار/معاون بازاریابی کرمان موتور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تولید لیفانX60 متوقف نشده است/ افزایش 3برابری تولید خودرو در نیمه اول سال

یزدانی گفت: تا پایان شهریورماه سال جاری ، به اندازه کل سال 92 خودرو تولید کردیم که در این بین در 6 ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته افزایش 3 برابری داشته ایم.

امیرحسین یزدانی معاون بازاریابی و فروش شرکت کرمان موتور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص اینکه گفته می‌شود تولید خودرو لیفان x60 متوقف شده است،‌ اظهار داشت: این صحبت خلاف واقع است زیرا همواره بیشترین حجم تولید در شرکت ما مربوط به این خودرو می‌شود.

وی افزود: تقریبا نیمی از سبد محصولات ما به این خودرو اختصاص دارد بطوریکه ماهانه حدود 2 تا 2500 دستگاه تولید می‌شود و در شهریورماه نیز نزدیک به 1700 دستگاه از این خودرو تولید شد.

یزدانی با بیان اینکه قیمت این خودرو 60 میلیون و 400 هزار تومان است، گفت: مجموعه تولید لیفان X60 برای امسال 20 هزار دستگاه خواهد بود که نسبت به سال گذشته 3 برابر افزایش داده ایم.

معاون بازاریابی و فروش شرکت کرمان موتور با تاکید بر اینکه هیچ دستگاهی را از رده تولید خارج نکرده‌ایم، افزود: تا پایان شهریورماه سال جاری ، به اندازه کل سال 92 خودرو تولید کردیم که در این بین در 6 ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته افزایش 3 برابری داشته ایم.

وی اظهار داشت: امسال یک یا دو محصول جدید در خانواده لیفان به سبد محصولاتمان اضافه می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار