کاشانی: هیچ کس در جایگاه خودش نیست/ فوتبال ثبات ندارد

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: هیچ کس جایگاه مشخصی ندارد و فرهنگ بی‌ثبات فوتبال باعث ایجاد چالش‌های این چنین در این رشته ورزشی شده است.

جعفر کاشانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: پخش نشدن بازی‌ها می‌تواند به پویایی ورزش لطمه وارد کرده و شرایط فوتبال را بدتر از این کند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان افزود: تا زمانیکه باشگاه‌ها در بخش خصوصی واگذار نشده و دولتی باشد این مشکلات پیش می‌آید.

وی ادامه داد: فرهنگ قهرمانی جایگاهی ندارد، هیچ ارزشی مدنظر قرار نمی‌گیرد، نسبت به ورزش نگاه مناسبی نمی‌شود ولی اگر فوتبال به بخش خصوصی واگذار شود از بهترین افراد برای پیشرفت استفاده می‌کنند و هدایت ملی ایجاد می‌شود.

کاشانی اظهار داشت: زیرساخت‌ فرهنگی نامشخص است و به دلیل اینکه جایگاه واقعی ندارد، ورزش‌ ملی و باشگاه‌ها به جایگاهی نمی‌رسند.

وی تصریح کرد: ما بهترین نسل، هویت و تاریخ را داریم اگر سیستم داشته باشیم، جای بهتری خواهیم داشت و در مدیریت‌های کلان می‌توانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم که در حال حاضر کمرنگ شده و در رده‌های بین‌المللی جایگاهی نداریم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: در فدراسیون فوتبال افرادی که شایستگی و هدف مشخصی را دنبال کنند وجود ندارد، عملکرد کفاشیان در تیم ملی ناموفق بوده اگر تغییراتی رخ ندهد این مشکلات حل نمی‌شود و آرزو می‌کنیم این روند بهتر شود.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: کاشانی ، فوتبال ، چالش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.