نصیرپور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

رای اعتماد مشروط نمایندگان به وزیر پیشنهادی علوم و تحقیقات

معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی رئیس جمهور گفت: چنانچه برنامه‌ریزی دقیقی صورت گیرد و فراکسیون‌ها و کمیسیون‌های تخصصی و عموم نمایندگان بتوانند با نیلی‌احمد‌آبادی رابطه برقرار کنند، با توجه به شرایط عمومی کشور به وی رأی اعتماد می‌دهند.

مجید نصیر پورسرهایی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، به روند رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم اشاره کرد و گفت: نامه معرفی محمود نیلی احمد‌آبادی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم تحقیقات و فناوری روز یکشنبه اعلام وصول خواهد شد.

وی افزود: در فرجه قانونی، وزیر پیشنهادی علوم به ارائه برنامه‌ها و مذاکرات خود با نمایندگان مجلس خواهد پرداخت.

معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: چنانچه برنامه‌ریزی دقیقی صورت گیرد و فراکسیون‌ها و کمیسیون‌های تخصصی و عموم نمایندگان بتوانند با نیلی‌احمد‌آبادی رابطه برقرار کنند و برنامه‌های وی را ببینند، با توجه به شرایط عمومی کشور به وی رأی اعتماد می‌دهند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه - 30 مهر - در نامه‌ای به رییس مجلس شورای اسلامی، "محمود نیلی‌احمدآبادی" را برای اخذ رای اعتماد جهت وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

متن نامه دکتر روحانی به رییس مجلس شورای اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر علی لاریجانی

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام
احتراما، در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ، شرح حال و برنامه جناب آقای دکتر محمود نیلی احمدآبادی، برای اخذ رای اعتماد جهت وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌گردد.

حسن روحانی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار