مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام آقایان - دریاچه آزادی؛

رقابت‌های مقدماتی مسافت 500 متر برگزار شد

در آغاز روز دوم مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام آقایان رقابت‌های مقدماتی مسافت 500 متر برگزار شد.این رقابت‌ها با برگزاری دور نیمه نهایی مسافت 500 متر در دریاچه آزادی در جریان است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  رقابت‌های قهرمانی کشور آبهای آرام از دیروز اول آبان ماه در دریاچه آزادی آغاز شده است. این رقابت‌ها صبح امروز 2 آبان ماه با برگزاری مسابقات مقدماتی مسافت 500 متر ادامه پیدا کرد.

در گروه اول مقدماتی کایاک یکنفره 500 متر رده سنی زیر 23 سال پاروزنانی از تهران، کرمانشاه، اردبیل، آذربایجان شرقی، مازندران و خراسان رضوی حضور داشتند که در نهایت هادی جعفری از کرمانشاه، علی احمدی از آذربایجان شرقی و فردین اسدی از مازندران در رده های اول تا سوم قرار گرفتند و به فینال صعود کردند.

در گروه دیگر دور مقدماتی این ماده قایقرانان استان‌های گیلان، همدان، بوشهر، کردستان و آذربایجان غربی مسابقه دادند که در پایان جواد مومنی از گیلان، محمد ولدی از همدان و سجاد کریمی از بوشهر به فینال راه یافتند.

مسابقه مقدماتی کایاک یکنفره 500 متر جوانان در گروه اول با حضور نمایندگان همدان، گلستان، بوشهر، زنجان، کردستان و لرستان انجام شد و در پایان محمدجواد ترکی از بوشهر، حمیدرضا درویشی از همدان و کسری افشاری از کردستان اول تا سوم شدند.

در گروه دیگر این ماده قایقرانان خوزستان، مازندران، آذربایجان شرقی، گیلان، تهران و کرمانشاه مسابقه دادند که در نهایت مهران نوری از گیلان، میلاد اسدنیا از خوزستان و پوریا شریفی از تهران در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.