مدیرکل حمل‌و نقل استان تهران:

نظارت بر بازرسی در چهار پایانه بازرسی استان تهران/ نصب 20 دستگاه ترددشمار در جاده‌های کشور

مدیرکل حمل‌ونقل استان تهران گفت: در حال حاضر 20 دستگاه تردد شمار در جاده‌های استان تهران نصب شده و در دو هفته گذشته نظارت و بازرسی کامل بر چهار پایانه مسافری را داشته‌ایم.

شهرکی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه ما سال گذشته و امسال بخش‌های جاده‌ای کشور را به سیستم‌های حمل‌ونقل هوشمند مجهز کرده‌ایم گفت: مرکز مدیریت راه‌های کشور وظیفه خرید تجهیزات و نصب دوربین‌ها را در جاده‌های کشور بر عهده دارد.

وی در ادامه افزود: اداره کل پایانه‌های حمل‌ونقل کشور در حال حاضر سیستم‌های حمل‌ونقلی را توسعه داده و اقدام به نصب دوربین‌های تصویری، دوربین‌های کنترل سرعت ثابت، دستگاه‌های ترددشمار را در جاده‌ها نصب کرده است.

مدیرکل حمل‌و‌نقل استان تهران در ادامه توضیح داد: در حال حاضر مجموع مکانیزه کردن تجهیزات جاده‌ای در کشور نقش مؤثری در کنترل ترافیک و نظارت بر جاده‌ها دارد.

وی در ادامه توضیح داد: در دو هفته گذشته طرح کنترلی و بازرسی در چهار پایانه مسافری را داشته‌ایم و همین امر موجب ارتقای کیفیت خدمات بر مسافران شده است.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت حمل‌ونقل عمومی بر عهده ما است گفت: مسئولیت نظارت بر مرکز معاینه فنی خودروها بر عهده این اداره گذاشته شده است و در حال حاضر کلیه خودروها باید در مرکز معاینه فنی کنترل شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: حمل و نقل ، کنترل ، دوربین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار