تصویربرداری"عشق تعطیل نیست" از اوایل هفته آینده آغاز می‌شود/ زانیار خسروی و بهنوش بختیاری به این مجموعه پیوستند

آرش ظلی پور گفت: "عشق تعطیل نیست" یک کمدی آپارتمانی اپیزودیک است که در 26 قسمت 50 دقیقه ای تهیه خواهد شد.

آرش ظلی پور  مدیر روابط عمومی مجموعه "عشق تعطیل نیست" در گفتگو با خبرنگارسینما باشگاه خبرنگاران درخصوص روند تولید این پروژه گفت: دورخوانی پروژه "عشق تعطیل نیست" به پایان رسیده است و مشغول ساخت آخرین جزئیات دکور هستیم.

وی افزود: تا سه روز آینده تصویربراری "عشق تعطیل نیست" آغاز و حداکثر تا اوایل آذر ماه اولین دی وی دی آن وارد بازار می‌شود.این مجموعه در 26 قسمت 50 دقیقه‌ای تهیه خواهد شد.

 مدیر روابط عمومی مجموعه "عشق تعطیل نیست" در خصوص ماهیت این مجموعه اظهار داشت:"عشق تعطیل نیست" قصه زوج‌هایی است که در یک آپارتمان زندگی می‌کنند و اتفاقات کمدی مختلفی برای آنها می افتد که در راس این زوج‌ها مهناز افشار و محمد‌رضا گلزار قرار دارند. در واقع "عشق تعطیل نیست" یک کمدی آپارتمانی اپیزودیک است. که در هر قسمت آن موضوعی جدید مطرح می‌شود.

ظلی‌پور با اشاره به متفاوت بودن فیلم‌نامه و بازی بازیگران "عشق تعطیل نیست" به سایر آثار زوج محور عنوان کرد: داستان و ساختار این سریال متفاوت با سایر آثار ساخته شده با این مضمون است و رگه‌هایی از سریال "همسران" و "خانه سبز" در آن وجود دارد .

وی ادامه داد: کل سریال در یک دکور 2 هزار و 800 متری در سوله‌ای در شهرک سینمایی بازی می‌شود و افزون بر مهناز افشار ، محمدرضا گلزار، بهنوش بختیاری، زانیار خسروی، فائزه طهماسبی و مهرانه مهین‌ترابی،‌حدیث میرامینی و رضا ناجی نیز به تازگی به بازیگران مجموعه "عشق تعطیل نیست" پیوسته‌اند.

آرش ظلی پور در پایان گفت: با توجه به عملکرد موفقی که "شاهگوش" ساخته داوود میرباقری در شبکه نمایش خانگی داشت و بازیگرانی که "ابله" کمال تبریزی جذب کرده فکر می‌کنم شبکه نمایش خانگی جایگاه ویژه ای نزد مردم پیدا کرده است. امیدوارم مخاطبان از مجموعه "عشق تعطیل نیست" خوششان بیاید و این سریال بعد از "شاهگوش" بتواند در صد رضایت بالایی را به دست آورد.

گفتنی است؛ مجموعه "عشق تعطیل نیست" به کارگردانی بیژن بیرنگ برای نمایش در شبکه نمایش خانگی تهیه خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار