آهومنش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پاسخ مثبت سنجش به غیر انتفاعی‌ها بعد از یک ماه/پذیرش دانشجوی ارشد در تکمیل ظرفیت موسسات غیر انتفاعی محقق شد

رئیس اتحادیه موسسات غیر انتفاعی گفت: سازمان سنجش با تاخیر یک ماه نسبت به پذیرش دانشجو در تکمیل ظرفیت‌ موسسات غیر انتفاعی موافقت کرد.

علی آهومنش رئیس اتحادیه موسسات غیر انتفاعی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: در رابطه با اعتراضی که در خصوص جذب و پذیرش دانشجو در موسسات غیر انتفاعی و در تکمیل ظرفیت شکل گرفته، مرغ سازمان سنجش همچنان یک پا دارد و به هیچ وجه پذیرش دانشجو در تکمیل ظرفیت موسسات غیر انتفاعی را قبول نکرده‌ است.

وی افزود: طی جلسه‌ای که با حضور نجفی سرپرست وزارت علوم، فدایی رئیس سازمان سنجش، میلی منفرد معاون آموزشی وزارت علوم و ابری نیا مدیر کل موسسات غیر انتفاعی و غیر دولتی برگزار شد، بالاخره مقرر شد که موسسات غیر انتفاعی در مقاطع کارشناسی ارشد با تاخیر یک ماهه و قبول سازمان، پذیرش دانشجو داشته باشد ولی این در حالی است که در مقاطع کارشناسی پیوسته، کاردانی و حتی هنرستانی‌ها پذیرش دانشجو در موسسات غیر انتفاعی از بهمن محقق شود.

وی اظهار داشت: محدودیت پذیرش دانشجو در موسسات غیر انتفاعی در حالی است که دانشگاه آزاد بدون هیچ محدودیتی در حال پذیرش دانشجو است، تا حدی که هم اکنون دانشجویان دانشگاه آزاد 150 تا 200 نفر است، در حالی که در موسسات غیر انتفاعی تنها 15 نفر پذیرش دانشجو وجود دارد.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار