عبدالملک الحوثی: ملت یمن خواهان استقلال و حق تعیین سرنوشت خویش است

رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی به تشریح تازه‎ترین مواضع خود در مورد تحولات یمن پرداخت.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛"عبدالملک الحوثی" رهبر جنبش انصارالله یمن طی نطقی تلویزیونی با اشاره به اینکه فرصتی تاریخی در برابر تمامی گروه‎ها برای ساخت آینده‎ای بهتر بر اساس توافق و مشارکت به وجود آمده است، تاکید کرد: اراده ملت یمن بالاتر از هر اراده‎ای است.

وی در ادامه با بیان اینکه برای یک ملت، هیچ چیز خطرناک تر از شانه خالی کردن از مسئولیت نیست، افزود: ملت یمن خواهان استقلال و حق تعیین سرنوشت خویش است.

رهبر جنبش انصارالله تصریح کرد: ملت عظیم یمن در مسیر درست حرکت می کند و دستاورد مهمی را کسب کرد؛ مردم یمن، حماسه ای آفریدند که به عنوان مکتبی مهم در عزت و انقلاب به تمام معنی کلمه، در تاریخ ثبت خواهد شد؛ انقلاب مردم یمن، همگان را حیرت زده کرد؛ مردم یمن با تلاش و همکاری و همیاری یکدیگر، بر چالش ها فائق خواهند آمد .

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به مناسبت آغاز سال هجری قمری جدیدگفت: پیامبر اسلام(ص)چشم انداز جهانی تازه را به مردم دنیا نشان داد،دعوت پیامبر از شبه جزیره عربستان شروع شد اما پرتوی این دعوت به نقاط دیگر جهان رسید.جهان مورد نظر پیامبر خالی از شرک،آدم کشی،فساد و نادانی وعقب ماندگی است.

"الحوث" افزود: مردم یمن با پیروی از ارزش‎ها و تعالیم پیامبر اسلام(ص) تصمیم به مبارزه با فساد و بی عدالتی گرفته‎اند و می‎خواهند کشوری تازه بسازند.


انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار