چهار تکواندوکار ایران حریفان خود در منچستر را شناختند

در دومین روز رقابت های انتخابی المپیک در منچستر انگلیس فردا شنبه سوم آبان چهار نماینده ایران به روی شیاپ چانگ می روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در دومین روز رقابت های تکواندو گرندپریکس یا جایزه بزرگ منچستر انتخابی المپیک فردا پیگیری می شود.

در این مسابقات 237 تکواندوکار از 59 کشور حضور دارند.

در مبارزات اوزان 58- و 80- كيلوگرم فرزان عاشورزاده، هادی مستعان، مهدی خدابخشی و مسعود حجی زواره به ديدار رقباي خود مي روند.

مراسم وزن کشی و قرعه کشی مبارزات فردا، امروز برگزار شد که فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم در اولین دیدار با "سرجيو كولب" از آلمان مبارزه خواهد کرد و در صورت پیروزی در مسابقه دوم به مصاف "تاييمون چا" از كره می رود.

در آن سوی جدول، هادی مستعان دیگر تکواندوکار وزن اول المپیکی ایران، ابتدا با "شواي ژائو" از چين رقابت می کند و در دومین گام با برنده دیدار "في پيرس" از انگليس و "مارسيو فريرا" از برزيل مبارزه می کند.

در این وزن 28 تکواندوکار حضور دارند.

اما در وزن 80- کیلوگرم مسعود حجی زواره در نخستین گام به مصاف "هنریکه مورای" از برزیل می رود و در صورت پیروزی باید با " محمد لوتالو " از انگلیس نفر سوم رنکینگ المپیک، دارنده مدال برنز المپیک لندن رقابت کند.

در این وزن مهدی خدابخشی دیگر نماینده ایران ابتدا با "اوساما" از تونس دیدار می کند و در صورت پیروزی با برنده دیدار "ماکسیم رافالوویچ" از ازبکستان و "توران مایزروی" از فرانسه روبرو می شود. در این وزن 28 تکواندوکار رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، ایران ، منچستر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار