رضا فلاح:

این بازی جنگ تجربه و بی تجربه بود /مشتمان برای رقبا باز شده است

سرمربی جوان تیم مقاومت البرز ، کمبود بازیکن را دلیل شکست های تیم خود دانست.

رضا فلاح، سرمربی تیم مقاومت البرز پس از شکست در مقابل تأسیسات دریایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: کارشناسان از نزدیک بازی را دیدند و به این نتیجه رسیدند که نتیجه عادلانه نبود البته این موضوع به منزله زیر سوال بردن تیم تأسیسات و جایگاهش در لیگ نیست اما در این بازی فرق بین تجربه و بی تجربگی نشان داده شد چون تیم حریف از ملی پوشان فعلی و سابق بهره مند بودو به مصاف تیمی جوان و بی تجربه آمد.

وی افزود: همانطور که قبلا گفته بودم لیگ برتر جای کسب تجربه نیست، اما بازیکنانم به تازگی درکنار من کسب تجربه می‌کنند و این در حالیست که همه تیم های دیگر با عقبه و قدرت وارد لیگ برتر شده اند و همین امر مارا متضرر می کند.

فلاح ادامه داد:  این یک قانون است، در فوتسال و فوتبال تیمی که گل نزد گل میخورد و دقیقا امروز این اتفاق برای ما افتاد. ما در بازی توپهای زیادی به روی دروازه تیم حریف آوردیم و هر کاری کردیم نتوانستیم به گل برسیم سرانجام حریف با استفاده از ضدحمله همان توپها را وارد دروازه ما کرد.

وی خاطر نشان کرد: با وجود اینکه در طول هفته روی دفاع و ضدحمله بسیار کار کرده بودیم اما به دلیل وضعیت ومشکلاتی که داریم نمیتوانیم به نتیجه برسیم.یکی از این مشکلات بزرگ ما این است  که مشتمان برای باقی رقبا باز شده و همه تیم ها آن را می دانند که توان بدنی بازیکنان  که در ده دقیقه آخر تحلیل رفته وتیم کارایی خود را ازدست میدهد همین امر برگ برنده ای به دست سایر تیم ها داده است.

فلاح گفت: ما با هفت بازیکن به مصاف رقبا می رویم به همین دلیل بازیکنی برای تعویض نداریم و اگر هم داشته باشیم بازیکنانمان عملکردی در حد لیگ برتر ندارند، با این اوضاع نمی توان به نتیجه ای بهتر از شکست دل خوش کرد.


انتهای پیام/
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، فلاح ، مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار