آغاز پروژه هتاکی به مقدسات از سوی سلطنت طلب ها در آستانه محرم

امید دانا سلطنت طلب و سینه چاک ربع پهلوی در جدید ترین هرزه گفتاری اش پس از توهین های مکرر به اسلام و مسلمین کافر بودن خودش را علنی کرد.

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران، «امید شریفی دانا» ضدانقلاب سلطنت‌طلب که مدتهاست برای فرار از آوارگی  در یکی از مشروب‌فروشی‌های بزرگ شهر استکهلم به عنوان گارسون کار می‌کند  در جدید ترین هرزه گفتاری اش که بصورت علنی ثابت می کند که این فرد خودفروخته و مهره سوخته ضد انقلاب یک کافر و دیوانه ذهنی بیش نیست با انتشار قطعه ویدویی از خودش به مقدسات اسلامی و مسلمین و عزادارن حسینی و ائمه توهین میکند.
 
امید دانا سلطنت طلب و سینه چاک ربع پهلوی  که برای امرار معاش دست به هر اقدامی می زند پروژه هتاکی به اسلام و مسلمین سلطنت طلبت ها کلید زده است تا بخشی از هزینه های زندگی هرزه اش را در استکهلم سوئد تامین کند ،با انتشار این ویدیو در فضای مجازی و توهین مقدسات مسلمانان پول خوبی دریافت کرده است.

 
امیددانا در این ویدیو عملا ثابت می کند که هیچ دین و مسلکی نداشته و ندارد و کافری بیش نیست و برای امرار معاش دست به هر کاری می زند حتی مبارزه با خدا !
 
سلطنت طلبها که گویی دیگر راه چاره ای برای بقای ماندن پیدا نکرده اند روی به استفاده از چنین مهره ی سوخته ای با ساز و کار خبیثانه توهین و هتاکی به اسلام و مسلمین آورده اند.
 و با اقدامات اینچنینی ثابت می کنند که عناصر ضد انقلاب فقط و فقط با اسلام سر جنگ دارند ولاغیر.
 

برچسب ها: پهلوی ، فرح ، دانا ، فیس بوک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
انقلاب نیوز
۱۲:۵۰ ۰۳ آبان ۱۳۹۳
سلام به نظرم این خبر رو منبعش رو می زدید بد نبود اخه یکمی انصاف داشته باشید