داورزنی:

انتقام غرور شکسته شد تیم را گرفتیم/ تک گل فرش آرا عادلانه نبود

تیم منصوری قرچک موفق شد در هفته نهم تیم فرش آرا مشهد را با نتیجه سه بر یک شکست دهد.

رضا داورزنی سرمربی تیم فوتسال منصوری قرچک پس از پیروزی مقابل فرش آرای مشهد به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم فرش آرا تیم خیلی خوبی بود که بازی تاکتیکی ارائه می داد و به همین شکل توانستند به تیم ما فشار بیاورند و حتی در طول بازی، جریان را در دست بگیرند. اما این تیم ما بود که از موقعیت ها بهتر استفاده کرد و حتی تنها گلی که ما پذیرفتیم در شرایطی بود که توپ را به دلیل مصدومیت بازیکنمان به بیرون زدیم و فکر کردیم که حریف قصد ارائه بازی جوانمردانه دارد اما آنها از آن توپ یک کرنر گرفتند و به گل رسیدند. البته تیم حریف را زیر سوال نمی بریم چون خیلی خوب با ما بازی کردند.
 
سرمربی منصوری قرچک در ادامه افزود: تیم فرش آرا در دقایق پایانی علیرغم پنج نفره کردن نتوانست به گل برسد و با این اوصاف امتیاز را از آن خود کردیم. باخت مقابل مقاومت به غرور تیم منصوری و بازیکنان برخورد به این ترتیب با هم همدل شدند که چنین اتفاقاتی تکرار نشود و با ایجاد هماهنگی در تیم بازی با دو تیم سرسخت لیگ را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

البته ما هم تغییراتی در تاکتیکها صورت دادیم تا بتوانیم با پوشش نقاط ضعف بهترین نتیجه را بدست آوریم که خوشبختانه این کار جواب داد و به سه امتیاز بازی دست یافتیم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، منصوری ، داورزنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار