همدان؛

مراسم گرامیداشت آیت‌الله مهدوی‌کنی در همدان برگزار می‌شود

فردا مراسم گرامیداشت آیت‌الله مهدوی‌کنی در مسجد جامع همدان برگزار می‎‌شود.

به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران، محمدجواد بیات با تسلیت ارتحال عالم ربانی، آیت‌الله مهدوی‌کنی اظهار کرد: در راستای گرامیداشت خدمات بی‌شائبه ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی، مراسم بزرگداشتی در شهر همدان برگزار می‎شود.
 
وی با بیان اینکه این برنامه فردا مصادف با اول ماه محرم‌الحرام در مسجد جامع همدان برگزار می‌شود، از حضور اقشار مختلف مردمی در آن خبر داد.
 
دبیر ستاد برگزاری مراسم گرامیداشت آیت‌الله مهدوی‌کنی در همدان سخنران این برنامه را آیت‌الله محمد، نماینده ولی فقیه در استان خواند و ادامه داد: همزمان با این برنامه، مراسم گرامیداشت این مجاهد نستوه در سراسر استان نیز برگزار خواهد شد.
 
*آیت‌الله مهدوی‌کنی یار دیرین ولایت
 
وی با بیان اینکه آیت‌الله مهدوی‌کنی، همواره در مسیر ولایت حرکت کرد، افزود: باید راه و منش ایشان را الگوی خود قرار داده و مردم به ویژه جوانان را با خصوصیات این عالم مجاهد آشنا سازیم.
 
وی برگزاری مراسم بزرگداشت علما و بزرگان را مصداقی از قدرشناسی دانست و گفت: مردم غیور و انقلابی ایران اسلامی همواره قدردان خدمات علما و بزرگان دین بوده و هستند.
 
دبیر ستاد برگزاری مراسم گرامیداشت آیت‌الله مهدوی‌کنی در همدان ابراز کرد: آیت‌الله مهدوی‌کنی در دفع فتنه‌ها علیه انقلاب اسلامی و روشنگری نقش به‌سزایی داشتند و چه در زمان امام خمینی(ره) و چه در دوران رهبری آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) دست از حمایت از مقام ولایت برنداشتند.
 
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.