ونگر: آرسنال‌ با کمبود اعتماد به نفس مواجه است/فابرگاس‌ به فرگوسن پیتزا پرت نکرد!

آرسن ونگر‌ سرمربی آرسنال گفت: بازیکنان با کمبود اعتماد به نفس مواجه شده‌اند اما شانس بازگشت به دوران اوج‌ را داریم وی همچنین ماجرای پیتزا پرت کردن فابرگاس‌ به سمت الک فرگوسن‌ را تکذیب کرد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، آرسنال پس از انجام 10 بازی و کسب 5 نتیجه  تساوی هم اکنون در جایگاه  تقسیم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد و با چلسی صدرنشین 9 امتیاز اختلاف دارد آرسن ونگر سرمربی آرسنال در آستانه دیدار امروز تیمش مقابل ساندرلند‌ ابراز امیدواری کرد توپچی‌های لندن به شرایط اوج آمادگی خود بر می‌گردند اما مشکل اصلی‌ از دست رفتن اعتماد به نفس بازیکنان آرسنال است .
 
ونگر گفت: فکر می‌کنم خستگی بیش از حد بازیکنان پس از انجام بازی های جام جهانی در ناکامی‌های این فصل ما بی تاثیر نبوده است البته این موضوع را بهانه‌ای برای توجیه کاهش کیفیت بازیهای تیم قرار نمی‌دهیم. در هر حال آب هم در 100 درجه سانتیگراد به جوش می‌آید نه 99 درجه، تیم ما هم اگر خواستار رسیدن به صدر جدول است باید 100 درصد توان خود را بکار بندد.

** پرتاب پیتزا به سوی فرگوسن کار فابرگاس نبود

همزمان با روز جمعه و دهمین سالگرد شکست 2 بر صفر آرسنال مقابل منچستر یونایتد، خبرنگاران از ونگر  خواستند نام شخصی که به سوی سر الکس فرگوسن پیتزا پرتاب کرده بود را اعلام کند.

بازی 10 سال گذشته آرسنال مقابل یونایتد از آن جهت اهمیت داشت که تا قبل از آن شکست، آرسنال دارای رکورد 49 بازی بدون باخت بود. پس از بازی یکی از بازیکنان آرسنال که همه در آن زمان تصور می‌کردند، فابرگاس است به سمت الکس فرگوسن پیتزا پرتاب کرد و درست به صورت مربی منچستر یونایتد برخورد کرد.

دوربین‌های امنیتی نتوانستند چهره ضارب را به درستی ثبت کنند. ونگر پس از 10 سال گفت پیتزا پرت کردن کار فابرگاس نبوده و یکی دیگر از بازیکنان آرسنال این کار را انجام داد. مربی فرانسوی حاضر به اعلام نام این شخص نشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فابرگاس ، تیم ، نفس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار