اشتاینیتز: ایران نباید تأسیسات برای غنی‌سازی اورانیوم یا حتی یک سانتریفوژ داشته باشد

وزیر اطلاعات و امور راهبردی اسرائیل در اظهاراتی تاکید کرد که ایران نباید به تاسیسات غنی‌سازی اورانیوم دسترسی داشته باشد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ وزیر اطلاعات و امور راهبری رژیم صهیونیستی  در مصاحبه با روزنامه"تلگراف" تاکید کرد که باوجود تشکیل ائتلافی برای  مقابله با گروه تروریستی  داعش، دولت انگلیس باید بر  برنامه هسته‌ای ایران متمرکز  شود که به ادعای وی "بزرگترین تهدید" به شمار می‌رود.

وی در ادامه ضمن ابراز خرسندی از ادامه تحریم‌ها بر ضد ایران گفت که در ابتدا تصور می‌کرد که این تحریم‌ها لغو خواهند شد اما آمریکا و اروپا اثبات کردند نقض تحریم‌ها عواقب زیادی به همراه خواهد داشت.

وزیر اطلاعات اسرائیل هدف آمریکا و انگلیس به منظور کاهش ظرفیت غنی‌سازی ایران در مذاکرات بعدی را اشتباه خواند و گفت: " ایران نباید به هیچ‌عنوان به تاسیسات غنی‌سازی دسترسی داشته باشد. اصلا ایران چه نیازی به حتی یک سانتریفیوژ برای غنی‌سازی دارد؟"

وی در خصوص اینکه  اوباما عدم غنی‌سازی ایران را یک هدف غیرواقعی در مذاکرات خوانده بود مدعی شد:"فکر می‌کنم دستیابی به این نتیجه امکانپذیر است، زیرا ایران واقعا به نجات اقتصاد خود نیاز دارد.کاملا مشخص است. آنها به شدت به توافق نیاز دارند."

وی عدم توافق را بهتر از توافقی دانست که به تهران اجازه حفظ هزاران سانتریفیوژ را بدهد. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ايراني
۱۳:۵۶ ۰۳ آبان ۱۳۹۳
كي به اسرائيل اجازه داده هزارن كلاهك هسته اي داشته باشه !! اين دولت ( كشور نيست ) كودك كش ، جنايتكار به چه اجازه ي داره هارت و پورت ميكنه -- اگه حماس و حزب الله نبود ادعاي تمام كشورهاي عربي رو ميكرد
Iran (Islamic Republic of)
هورام
۱۳:۵۳ ۰۳ آبان ۱۳۹۳
بزارين برا خودش واق واق كنه !! اگه اقتدار ايران ، خون شهدا و علم دانشمندان ايراني نبود آمريكا و اروپا نميزاشتن ما حتي دم پايي درست كنيم الان مجبور شدن و حق غني سازي مارو به رسميت شناختن !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۳ آبان ۱۳۹۳
مگراسراییل هم عدی هست که اظهار نظر میکنه
آخرین اخبار