طباطبایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تصمیمات رییس فدراسیون، فوتبالی نیست/مسئولان کنونی فدراسیون‌ فوتبال تخصص ندارند

کارشناس فوتبال گفت: تصمیمات کفاشیان درست و فوتبالی نبوده است و همین امر باعث شده که فوتبال کشورمان متضرر شود.

هادی طباطبایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره اختلافات بین فدراسیون فوتبال و رسانه ملی اظهار کرد: در هر صورت باید بین فدراسیون فوتبال و رسانه ملی یک تعاملی موجود بیاید و به نقاط مشترکی برسند چرا که وجود این مشکلات باعث می‌شود فوتبال کشورمان دچار ضررهایی شود.
 
وی در ادامه درباره رنکینگ‌ فیفا و سقوط 7 پله‌ای ایران در این رنکینگ تصریح کرد: زمانی که تیم‌های فوتبال کشورمان در رده‌های مختلف نتیجه نمی‌گیرند مطمئنا عملکرد این تیم‌ها در رنکینگ تاثیر گذار خواهد بود و باعث می‌شود که فوتبال کشورمان به جای صعود، سقوط کند.
 
وی درباره عملکرد کفاشیان در فوتبال کشورمان عنوان کرد: متاسفانه تصمیمات کفاشیان درست و فوتبالی نبوده و این موضوع باعث ایجاد ضرر‌هایی در فوتبال کشورمان شده است. در حال حاضر افرادی که در فدراسیون فوتبال کار می‌کنند نه تخصص لازم دارند و نه پیشینه‌ای در فوتبالمان داشته‌اند. وجود این افراد باعث شده که فوتبال ما نتواند نتایج خوبی بگیرد و عملکرد نامناسبی را از خود به نمایش بگذارد، بهتر است این افراد حداقل با رفتنشان‌ یک کار مثبت در فوتبالمان انجام بدهند ولی درحال حاضر متاسفانه نظاره گر هستیم که این افراد این عمل‌ را انجام نداده و همچنان ماندنی هستند و باید این مسئله را در نظر گرفت که ماندن آنها در فوتبال جز ضرر چیزی در بر نخواهد داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: تصمیمات ، کفاشیان ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۷:۱۳ ۰۳ آبان ۱۳۹۳
فوق العادست حرف حق رو گفته
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۷:۰۷ ۰۳ آبان ۱۳۹۳
مصاحبه ی خوبی ه