ترفندهای شبانه،

راست کلیک در رایانه های لمسی‌

کار کردن با صفحه‌نمایش‌های لمسی بسیار لذت‌بخش است. ویندوز 8 و 1/8 برای استفاده در این صفحه‌نمایش‌ها طراحی شده‌اند و تبلت سرفیس پرو (Surface Pro) نیز یکی از محصولاتی است که به این نسخه از ویندوز مجهز شده است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، کار کردن با صفحه‌نمایش‌های لمسی بسیار لذت‌بخش است. ویندوز 8 و 1/8 برای استفاده در این صفحه‌نمایش‌ها طراحی شده‌اند و تبلت سرفیس پرو (Surface Pro) نیز یکی از محصولاتی است که به این نسخه از ویندوز مجهز شده است.

تابه‌حال با صفحه‌نمایش لمسی دستگاه خود (رایانه یا سرفیس‌پرو) بدون در اختیار داشتن ماوس، از کلیک راست استفاده کرده‌اید؟ همان‌طور که می‌دانید یک بار فشار انگشت روی صفحه‌نمایش عملکرد کلیک‌چپ ماوس را شبیه‌سازی می‌کند و در رایانه‌های مجهز به صفحه‌نمایش لمسی نیز با دوبار فشار سریع روی صفحه می‌توانید قابلیت دوبار کلیک را شبیه‌سازی کرده و از آن استفاده کنید. به‌نظر شما کلیک راست به چه روشی امکان‌پذیر است؟

برای کلیک راست در دستگاه‌های لمسی مجهز به ویندوز 8 و 1/8 می‌توانید از فشار همراه با وقفه روی صفحه‌نمایش کمک بگیرید. به عبارت دیگر برای انجام این کار انگشت خود را روی صفحه فشار دهید، چند لحظه به‌همان حالت انگشت‌تان را روی صفحه نگه‌دارید تا یک کادر مربع شکل اطراف ناحیه‌ تحت فشار را دربرگیرد. اکنون انگشت خود را از روی صفحه بردارید تا منوی کلیک راست به‌نمایش درآید./کلیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار