همزمان با برگزاری ششمین نمایشگاه صنعتی سازی ساختمان خبر داد:

افزایش ساخت و ساز مسکن تنها با صنعتی سازی امکان‌پذیر است

دبیر ششمین نمایشگاه صنعتی سازی ساختمان گفت: افزایش تولید مسکن تنها با صنعتی سازی و خروج از سنتی سازی مسکن امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ششمین نمایشگاه صنعتی سازی ساختمان همزمان با ششمین همایش تخصصی تجهیزات و فناوریهای نوین صنعتی سازی ساختمان امروز با حضور مسئولان عالی بخش ساختمان برگزار گردید.
 
بر اساس این گزارش بیش از 150 شرکت از امروز تا 6 آبان ماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) حضور دارند.

بر اساس این گزارش شاکری دبیر ششمین نمایشگاه صنعتی سازی ساختمان با اشاره به اینکه در این نمایشگاه جدیدترین فناوریهای حوزه ساختمان ارائه می‌شود گفت: آشنایی با مباحث فنی و اجرایی صنعتی سازی ساختمان و ایجاد بازار مناسب برای عرضه تولیدات صنعت ساختمان از مهم‌ترین اهداف برپایی نمایشگاه بشمار می رود.

وی در ادامه افزود: صنعت ساخت و ساز یکی از مهمترین بخش های اقتصاد کشور محسوب می شود و با تولید صنعتی نه تنها شاخص‌های پایه یعنی منابع، زمان و کیفیت مدیریت می‌شود بلکه شاخصهای اساسی نظیر ایمنی، پایداری و مصرف بهینه انرژی تحقق می‌یابد.

دبیر ششمین نمایشگاه صنعتی سازی ساختمان با اشاره به اینکه 10 ساله آینده باید 2 میلیون واحد مسکونی در کشور ساخته شود گفت: این تعداد ساخت و ساز به روش سنتی امکان پذیر نمیشود بلکه تنها با صنعتی سازی می توانیم این میزان واحد مسکونی را بسازیم.

شاکری در ادامه توضیح داد: ما در این نمایشگاه به فکر افزایش کمیت نیسیتم بلکه سعی می کنیم شرکت‌کندگان در این نمایشگاه کیفیت محصولات خود را افزایش دهند و کیفیت نمایشگاه نیز هر ساله نسبت به سالهای گذشته افزایش یابد.
 
در ادامه این نمایشگاه موذن رئیس سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران با اشاره به اینکه ما هیج راهی جز صنعتی سازی ساختمان نداریم گفت: صنعتی سازی ساختمان در حالی که موجب افزایش قیمت تمام شده واحد مسکونی می شود اما نقش موثری در کاهش قیمت مصرف انرژی و افزایش عمر ساختمان دارد.

وی در ادامه افزود:این نمایشگاه فرصت مناسبی را ایجاد می کند تا با آخرین روشهای تکنولوژی  و تکنینک های روز دنیا آشنا شویم.

در ادامه محتشم رئیس انجمن انبوه سازان استان تهران با اشاره به اینکه هر ساله این نمایشگاه توسط انجمن انبوه‌سزان استان تهران برگزار می شود گفت: در این نمایشگاه سعی می‌کنیم به عرضه کالاهای متنوع و صنعتی سازی بپردازیم.

وی در ادامه افزود: تمامی کالاهای شرکت کنندگان  و تولیدکنندگان در این نمایشگاه مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.
محتشم در ادامه توضیح داد: تلاش می شود برای عرضه هر چه بیشتر کالاهای صنعتی سازی کیفیت را افزایش دهیم . 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر قدمهای ابتدایی صنعتی سازی را بر می داریم در این راه باید هر ساله تلاش خود را دو چندان کنیم.

در ادامه این برنامه فریبرز واحدی با اشاره به اینکه ساخت و ساز غیر مجاز در کلان شهر تهران انسانها را آزار می دهد گفت: متاسفانه ساختمانهای مسکونی در شهرها دچار بی کیفیت شده اند و از این حیث جای نگرانی وجود دارد.

وی در ادامه افزود: باید با کمک و همت مسئولان جلوی تراکم‌های غیر مجاز را بگیریم و کیفیت زندگی را در شهر تهران افزایش دهیم.
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در ادامه اظهار داشت: باید با رویکردهای جدید کیفیت زندگی بر ساخت و ساز  را افزایش دهیم و برای نسل‌های بعدی زندگی مفرحی را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه در صنعتی سازی ما حق انتخاب نداریم گفت: ما نیاز به تولید مسکن داریم که این نیاز به روش های سنتی سازی امکان‌پذیر نمی‌شود و باید به سمت صنعتی سازی و تکنولوژی‌های روز دنیا برویم.

واحدی در ادامه تصریح کرد: مصالحی که در صنعتی سازی استفاده می‌شود به هیچ عنوان متناسب در این صنعت نیست و کمتر از 40 درصد صنعتی سازی وجود دارد.
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد: صنعتی سازی در کشور از یک دهه اخیر شروع شده است و شرکت کنندگان در این نمایشگاه  باید بتوانند همانند کشورهای پیشرفته صنعتی‌سازی را ارتقا دهند.

بر اساس این گزارش گفتنی است ساعات بازدید از ششمین نمایشگاه صنعتی سازی ساختمان 9:30 صبح تا 5 بعد از ظهر می‌باشد.

انتهای پیام/  



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار