کشته شدن ۲ سرکرده سعودی تروریست‌ها در عراق و یمن

۲ تروریست سعودی، در ۲ عملیات جداگانه در یمن و عراق، کشته شدند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، 2 سرکرده تروریستی سعودی طی عملیات‌هایی جداگانه در یمن و عراق کشته شدند.
 
پایگاه خبری عربستانی "المرصد"نوشت که گروه تروریستی وابسته به القاعده یمن موسوم به "انصار الشریعه" اذعان کرد که "عبدالرحمان المالکی"، پنج شنبه گذشته در حمله به نیروهای جنبش انصار الله یمن، از پا در آمده است.
 
روزنامه الحیات چاپ لندن نوشت: به گفتۀ دوستان عبدالرحمان المالکی (19 ساله)، او در حالی برای گروه انصار الشریعه (وابسته به القاعده) می جنگید که دلش برای داعش می تپید، تا جایی که او را امیر ِ داعش لقب داده بودند. دوستان او همچنین تاکید کردند که او برای حفظ انگیزه جنگ و مبارزه، در جستجوی همسر مناسب بود!
 
پایگاه خبری شبکه العالم نیز با انتشار این خبر نوشت: وی چندین بار به همراه انصار الشریعه با ارتش یمن و جنبش انصار الله در حضرموت و کوه های شبوه جنگید تا این که در شهر رداع در استان البیضاء از پا در آمد. گفته می شود او در عملیاتی برای حمله به جنبش انصار الله شرکت کرده بود که در این عملیات زخمی شد، اما او از عملیات دست نکشید و بار دیگر در عملیاتی انتحاری به جنبش انصار الله حمله کرد و این بار کشته شد.
 
در این میان، گروه داعش نیز از هلاکت "سعد سعود الصقیران"خبر داد که از ساکنان استان الدوادمی عربستان بود.
 
الصقیران، در سوریه به داعش پیوست و آن گاه به عراق منتقل شد. داعش چگونگی هلاکت این سعودی را اعلام نکرد اما دوستان او تاکید کردند که او قصد داشت در اسرع وقت، دست به عملیات انتحاری بزند.
 انتهای پیام/ض

منبع :فارس

برچسب ها: وبگردی ، خبرنگاران ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار