درگیری مسلحانه قاچاقچیان با پلیس و سپاه/ جزئیات همکاری تکاوران 111 با نیرو‌های قدس

فرمانده انتظامی سراوان اعلام کرد: با همکاری نیروهای سپاه در دو عملیات درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر، 574 کیلوگرم انواع مواد افیونی در این شهرستان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ داوودی بیان داشت: در ساعت یک بامداد امروز ماموران یگان تکاوری 111 سراوان در مبارزه با قاچاق مواد مخدر با همکاری ماموران سپاه به هنگام کنترل محور 'سراوان – سوران' به یک خودروی تویوتا فاقد پلاک مشکوک شدند و دستور توقف صادر کردند که سرنشینان خودرو بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار کردند.
 
وی اظهار کرد: ماموران بلافاصله خودرو را تعقیب کردند و با تیراندازی سرنشینان خودرو به سمت پلیس، درگیری مسلحانه با قاچاقچیان آغاز شد.
 
وی تصریح کرد: دراین درگیری که قاچاقچیان موادمخدر تاب مقاومت در برابر پلیس را نداشتند با به جا گذاشتن خودرو از محل متواری شدند.
 
فرمانده انتظامی سراوان افزود: در بازرسی از خودرو مقدار 438 کیلو گرم تریاک، 41 کیلو گرم حشیش و چهار کیلوگرم مرفین کشف و ضبط شد.
 
به گفته وی در دردرگیری دوم که ساعت 2 بامداد روزشنبه رخ داد، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان تکاوری 111 سراوان با همکاری قرارگاه عملیاتی قدس سپاه در حوالی روستای' دهک' با قاچاقچیان مواد مخدر درگیر شدند.
 
وی افزود: در این درگیری قاچاقچیان با استفاده از تاریکی شب فرار کردند و در پاکسازی از محل 92 کیلوگرم هرویین که به صورت کوله باری رها شده بود بدست آمد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار