سرپرست تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان:

درحمایت از تیم ملی، بازیکنان ملی‌پوش را بازی ندادیم

جهان‌نجاتی اظهار داشت: مسئولان تیم شهرداری سیرجان در حمایت از تیم ملی بازیکنان ملی‌پوش را بازی نداده‌اند.

جهان‌نجاتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم های شهرداری سیرجان کیان صدرا فارس بازی با کیفیت مناسبی ارائه کردند از بازیکنان تیمم رضایت دارم و امیدوارم روند پیروزی‌هایمان در لیگ همچنان ادامه یابد.

سرپرست تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان ادامه داد: داور دیدار به دلیل مشکلی که از بابت بلیط با آن مواجه بود موفق به قضاوت مسابقه نشده است. نوروزی سرداور این دیدار علی‌رغم اینکه می‌توانست بازی را کنسل و به روز دیگر موکول کند در اقدامی قابل ستایش دیدار را قضاوت کرد تا دو تیم از جهات مختلف متضرر نشوند.

وی ادامه داد: تیم کیان صدرا فارس برای میزبانی مناسب همه تلاش را انجام داده است مسابقه در شرایط خوبی برگزار شد و از نتیجه دیدار نیز رضایت داریم.

جهان‌نجاتی تصریح کرد: مسئولان کادر فنی تیم شهرداری سیرجان در حمایت از تیم ملی بعضی از ملی‌پوشان این تیم را مقابل تیم کیان صدرا فارس استراحت دادند و از این بازیکنان بهره‌مند نشدیم.

وی افزود: دروازه تیم کیان صدرا را هشت مرتبه باز کردیم 6 گل را از طریق بازیکنان بومی تیم سیرجان و دو گل دیگر را دو ملی‌پو تیم شهرداری سیرجان وارد دروازه‌ حریف کرده است.

جهان‌نجاتی خاطرنشان کرد: تیم شهرداری سیرجان بدنبال حضور در جمع سه تیم نخست رقابتهای لیگ برتر است. برای تحقق این موضوع همه تلاشمان را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار