حسین محب اهری:

ایفاگر نقش"شهلا" در سریال "ابله" هستم

"حسین محب اهری" گفت: در سریال " ابله" در نقش شهلا به ایفای نقش می‌پردازم.

"حسین محب اهری"بازیگر سریال نمایش خانگی "‌ابله" در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص نقش خود در این مجموعه گفت:‌ در این سریال تعدادی سیاه لشکر وجود دارد که من نقش یکی از آن سیاه لشکرها را به نام "شهلا"را ایفا می‌کنم که داستان را با کارهای خودشون پیش می‌برند.

وی ادامه داد: اسم این شخصیت" شهلا" است، چون فردی که این کاراکتر را برای بازی کردن استخدام کرده نقش بینابینی زن و مرد به او داده است.

"محب اهری" ادامه داد: تولید کار حدود 8 روز پیش شروع شده ولی من اولین روز است که جلوی دوریبن رفته‌ام.

این بازیگر بیان کرد:" ابله" به شدت طنز است و نوشته جذاب و زیبایی دارد و با کارهایی که پیش از این از " کمال تبریزی" دیدیم متفاوت است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: "ابله"دارای فیلمنامه قوی و خوبی است و بازیگران فوق العاده‌ای در آن ایفای نقش می‌کنند و به نظرم یکی از سریال‌های جذاب نمایش خانگی خواهد شد.

گفتنی است، سریال " ابله" به کارگردانی "کمال تبریزی" و تهیه کنندگی "محمد مسعود" قرار است از آذرماه از شبکه نمایش خانگی عرضه شود.

شایان ذکر است؛ مهران احمدی،هانیه توسلی، احمد مهرانفر، بهنام تشکر،‌ شبنم مقدمی، بهادر مالکی، محسن تنابنده، سیامک انصاری، یکتا ناصر، مجید صالحی،عیسی یوسفی‌پور و هوتن شکیبا در این سریال نقش آفرینی می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهلا ، محب اهری ، ایفا ، سریال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.