ماشین گلزنی چلسی برابر یونایتد حاضر می‌شود

باشگاه چلسی ماشین گلزنی‌اش را برابر یونایتد راهی میدان می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، باشگاه چلسی دررقابت‌های این هفته لیگ برتر انگلیس موسوم به لیگ پریمیر به مصاف باشگاه منچستر یونایتد در اولدترافورد می‌رود.

دیگو کاستا مهاجم برزیلی الاصل این تیم و مهاجم تیم ملی اسپانیا که از زمان حضورش در جمع ‌آبی‌پوشان غرب لندن از وی به عنوان ماشین گلزنی این تیم یاد می‌کنند. اما مهاجم 26 ساله و ماشین گلزنی چلسی چیزی است که اسیر مصدومیت از ناحیه همسترینگ شده است، مسئله‌ای که باعث شد وی در تمرینات شرکت نکند و فقط در زمین مسابقات ظاهر شود تا مصدومیت وی حادتر از وضع کنونی نشود و در نهایت مصدومیت وی تا جایی تشدید شد که سرمربی آبی‌ها یعنی آقای خاص" خوزه مورینیو" ترجیح داد در بازی برابر ماریبور ماشین گلزنیش را در اختیار نداشته باشد و وی با تکیه بر مهاجمان دیگر خود کارش را پیش ببرد.

اما امروز چلسی در خانه شیاطین سرخ برابر تیم بحران زده منچستر یونایتد میهمان یک دیدار سخت است که انتظار می‌رود که دیگو کاستا با وجود مصدومیتش در این بازی حاضر شود.

کاستا چندی پیش نیز به یک ویروس ابتلا پیدا کرد که کارش به بیمارستان کشید اما هم اکنون اعلام کرد در شرایط خوبی به سر می‌برد.
خرید 32 میلیون پوندی چلسی در این فصل برای این باشگاه 9 گل به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: چلسی ، نهایت ، مصدومیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار