افتخاراتی بی نظیر برای استودیو berdedbird؛

پروانه بهترین بازی سال ایران و کاندیدای بهترین بازی سال جهان!

در حالی که در حدود یک ماه از عرضه بازی پروانه به بازار می‌گذرد این بازی علاوه بر کسب عنوان بهترین بازی سال در ایران، کاندیدای بهترین بازی سال جهان از سوی گیم کانکشن فرانسه که معتبرترین جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازی در جهان می‌باشد نیز شده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ باری پروانه تولید شده در استودیو berdedbird  که محصول تلاش دو ساله تیمی 35 نفره از بهترین متخصصین ساخت بازی رایانه‌ای در ایران  است پس از عرضه به بازار ضمن مواجه شدن با استقبال خوب مخاطبین به عناوینی مهم و بی نظیر دست یافته که پنجره‌ای جدید را به عرصه بازی سازی در ایران می‌گشاید. این بازی که با محتوایی ایرانی – اسلامی تولید شده به واسطه مزیت‌های فنی و داستانی توانسته در رویدادی قابل توجه جزو پنج کاندیدای دریافت جایزه بهترین بازی سال از گیم کانکشن فرانسه باشد. این جشنواره معتبرترین جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازی جهان است. پروانه همچنین در دست آورد بین المللی دیگری به عنوان بهترین بازی تولید کنندگان مستقل در جشنواره کژوال کانکت 2014 معرفی شده است.



البته این همه افتخارات کسب شده برای سازندگان پروانه نیست، این بازی در داخل کشور نیز به عنوان ویژه و مهمی دست یافته است. مهمترین این عناوین کسب جایزه بهترین بازی سال از جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران و دریافت 7 غزال زرین بهترین بازی سال، بهترین بازی اکشن ماجرایی، بهترین جلوه‌های صوتی بازی، بهترین طراحی بازی، بهترین موسیقی بازی، بهترین هنر سه بعدی و بهترین دستاورد سینماتیک می‌باشد. این عناوین در حالی برای پروانه به دست آمده که در جشنواره مذکور 89 بازی رایانه‌ای ساخت ایران و 68 استودیو بازی ساز با یکدیگر به رقابت پرداخته بودند. گفتنی است بازی پروانه که با محتوایی بومی و با هدف ترویج سبک زندگی ایرانی – اسلامی تولید شده پیش از این موفق به کسب جوایزی از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال نیز شده بود.

انتتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
-
ادیتور
۱۰:۴۷ ۱۰ آبان ۱۳۹۳
بی زحمت دست تو جیب مبارک بفرمایید تا هم از سازندگان این بازی حمایت کرده باشید و هم بفهمید که استفاده رایگان از دسترنج دیگران آخر بی انصافیه
Iran (Islamic Republic of)
samy daltone
۱۴:۴۶ ۰۸ آبان ۱۳۹۳
من بازی می خواهم واییییییییییییی واییییییییییییییییییییی
-
محمد
۰۹:۵۷ ۰۸ آبان ۱۳۹۳
چطوری میشه دانلود کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۳
پس دانلودش چی....
آخرین اخبار