کارشناسان در مورد پخش زنده فوتبال چه گفتند؟+مصاحبه‌ها

مدیرعامل باشگاه صبای قم: مهندس ضرغامی دید روشنی به حق پخش دارد/ درباره هزینه حق پخش صحبتی نشده است

در پی پروز مشکلات عدیده فوتبال و معظل حق پخش تلویزیونی روز گذشته جلسه‌ای بین ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما و مسئولان فوتبالی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در پی پروز مشکلات عدیده فوتبال و معظل حق پخش تلویزیونی روز گذشته جلسه‌ای بین ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما و مسئولان فوتبالی برگزار شد و حالا نظرات کارشناسان را در این مورد جویا شدیم.

**جهان‌بینی: ضرغامی دید روشنی به حق پخش دارد/ درباره هزینه حق پخش صحبتی نشده است



مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت: در جلسه روز گذشته گفتمان مثبتی داشتیم و اینگونه انتظار می‌رود که با همکاری تمام حاضران در جلسه بتوانیم مشکلات را ریشه‌کن کنیم.

جهان‌بینی اظهار داشت: به نظرم جلسه مثبتی بود و ضرغامی نیز نشان داد که به این موضوع دیدگاه روشنی دارد و می‌تواند برای حل این مشکلات به ما کمک کند.

مدیرعامل باشگاه صبای قم در ادامه بیان کرد: بحث اصلی جلسه درباره مشکلات بوجود آمده در حق پخش تلویزیون بود ولی درباره رقم یا هزینه هیچ گونه صحبتی انجام نگرفت و امیدوارم این موضوع به صورت اساسی و ریشه‌ای رسیدگی شود.

وی در ادامه عنوان کرد: بهتر است این موضوع را به صورت اساسی پیگیری کنیم و از طریق مراجع قانونی و مجلس این عمل انجام بگیرد تا هر چه سریعتر این مشکلات در فوتبالمان از بین برود.

جهان‌بینی در ادامه افزود: در این جلسه مسئولان فدراسیون و مدیران باشگاه‌ها و رئیس صدا و سیما نیز نقطه نظرات خود را اعلام کردند و در نهایت قرار بر این شد که در آینده به این موضوع بیشتر رسیدگی شود.

**افشارزاده: جلسه با مدیران فوتبالی و رسانه مشکل را حل نخواهد کرد/ بهتر است آندو مشکلاتش را در داخل باشگاه مطرح کند



بهرام افشارزاده اظهار داشت: جلسه روز گذشته با حضور روسای فدراسیون و رئیس صدا و سیما و مدیران باشگاه‌ها برگزار شد و در این جلسه درباره برخی از مشکلات بوجود آمده در فوتبال صحبت‌هایی انجام گرفت.
 
مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه بیان کرد: موضوعات مختلفی از قبیل حق پخش تلویزیون و وضعیت اسپانسر‌ها نیز در این جلسه مطرح شد و قرار بر این شد که به این  مشکلات هر چه سریعتر رسیدگی شود.

افشار زاده درباره وضعیت بازی آبی‌پوشان مقابل تیم پارسه افزود: بازی خوبی بود ما با تعداد گل‌های زیادی به پیروزی رسیدیم اما از لحاظ کیفیت و تاکتیک در حدی که سرمربی تیممان انتظار داشت نتوانستیم خوب ظاهر شویم اما من با توجه به نتیجه بازی مقابل تیم پارسه از تمام بازیکنانم و کادر فنی تشکر می‌کنم.
 
وی درباره وضعیت آندو تیموریان عنوان کرد: آندو تیموریان بهتر است برای رسیدگی به وضعیتش به باشگاه بیاید تا در آنجا بتوانیم این موضوع را حل و فصل کنیم، به هر حال ما نیز باید نسبت به تعهداتمان عمل کنیم و امیدوارم تا روز پنجشنبه مبلغی از پول قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم چرا که این حق طبیعی بازیکنان است که مبالغ خودشان را دریافت کنند و اگر کوتاهی در پرداخت مطالبات آنها صورت گرفته فقط به خاطر مشکلات اخیر حق پخش تلویزیونی و قطع همکاری اسپانسر با باشگاه است.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره مصاحبه نکردن بازیکنان تصریح کرد: ما محدودیتی برای بازیکنان قائل نیستیم و آنها می‌توانند به راحتی با رسانه‌ها مصاحبه کرده و همان طور که نظاره‌گر هستید من هم با همه خبرگزاری‌ها مصاحبه می‌کنم.

افشارزاده درباره تعویق بازی دربی خاطرنشان کرد: هنوز زمان به تعویق افتادن بازی دربی مشخص نیست و در دست بررسی است و در صورت هر گونه تغییر زمان بازی، آن را به رسانه‌ها اعلام خواهیم کرد.

**خواجه‌وند: امیدوارم در جلسه‌های بعدی به یک جمع‌بندی برسیم/ دایی مثل همیشه در مورد مطالباتش بزرگ‌منشانه برخورد کرد



سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: جلسه خوبی در حضور رئیس صدا و سیما انجام گرفت و امیدوارم در جلسه بعدی به یک جمع‌بندی کلی در خصوص حق پخش تلویزیون برسیم.

مهدی خواجه‌وند اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی با حضور رؤسای فدراسیون و رئیس صدا و سیما و مدیران باشگاه‌ها صورت گرفت و نقطه نظرات مختلفی در این جلسه عنوان شد و قرار بر این شد که در جلسه بعدی به یک جمع‌بندی کلی در خصوص این موضوع برسیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره پیشنهاد درخشان در رابطه با مربی آلمانی عنوان کرد: پیشنهادی درباره مربی آلمانی هنوز به طور رسمی از سوی درخشان به باشگاه اعلام نشده است و در صورت درخواست مربی آلمانی توسط درخشان حتما به این موضوع رسیدگی خواهیم کرد و در صورت صلاح پیشنهاد سرمربی تیممان را انجام خواهیم داد.

وی درباره مذاکرات با دایی در باشگاه پرسپولیس افزود: مذاکرات قابل قبولی با دایی در باشگاه پرسپولیس داشتیم و مثل همیشه دایی بزرگواری خود را نشان داد و درباره مطالبات مالی نیز خیلی بزرگ‌منشانه برخورد کرد.

خواجه‌وند درباره حضور کرانچار در پرسپولیس اظهار داشت: حضور کرانچار به عنوان سرمربی در باشگاه پرسپولیس صحت ندارد و درخشان همچنان با قدرت به کار خودش ادامه خواهد داد.

وی درباره جلسه روز دوشنبه در باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: جلسه‌ای در روز دوشنبه با حضور سیاسی، کلانی، طاهری، کاشانی و 2 قاضی در باشگاه پرسپولیس انجام گرفت و در این جلسه درباره کمیته انضباطی صحبت‌های لازم از سوی این افراد صورت گرفت و توانسته‌ایم درباره این موضوع به یک جمع‌بندی کلی برسیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره جذب بازیکنان در نیم فصل و حضور قاسم حدادی‌فر و سروش رفیعی در پرسپولیس اظهار داشت: هنوز درباره جذب بازیکنان در باشگاه پرسپولیس صحبتی انجام نگرفته است ولی در موعد مقرر قانونی این کار را رسیدگی خواهیم کرد و در صورت اعلام بازیکنان توسط کادر فنی با آنها وارد مذاکره خواهیم شد.

خواجه‌وند درباره اسپانسر باشگاه پرسپولیس نیز خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات بوجود آمده قرارداد خود را با اسپانسر قبلی فسخ کردیم و در حال حاضر با بانک شهر برای اسپانسری مذاکراتی داشتیم ولی هنوز به یک جمع‌بندی کلی نرسیدیم و امیدوارم در روزهای آینده بتوانیم در جلسات متعدد از بانک شهر به عنوان اسپانسری برای باشگاه پرسپولیس استفاده کنیم.

**قنبرزاده: برطرف شدن ریشه‌ای اختلافات صدا و سیما و فدراسیون فوتبال، نتیجه جلسه روز گذشته بود



مدیرعامل باشگاه نفت تهران در خصوص جلسه مدیران لیگ برتر با ضرغامی گفت: برطرف شدن ریشه‌ای مسئله حق پخش تلویزیونی، خروجی جلسه روز گذشته با رئیس صدا و سیما بود.

منصور قنبرزاده افزود: به هر حال قرار شد ضرغامی، رئیس صدا و سیما موضوع حق پخش تلویزیونی را چهارشنبه در هیأت دولت مطرح کند تا با قید دو فوریت آن را به مجلس بدهند همچنین تاج به عنوان نماینده فدراسیون فوتبال و مدیران باشگا‌ها به صورت جامع نتیجه جلسه را در برنامه 90 تشریح کرد.

وی درباره ارزیابی‌اش از پخش بازی‌ها از هفته سیزدهم بیان کرد: به هر حال من پیشگو نیستم تا در این باره نظر بدهم و مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید در این مورد نظر نهایی را بدهند.

قنبرزاده عنوان کرد: نمایندگان مجلس باید بودجه‌ای برای صدا و سیما تصویب کنند تا این نهاد دولتی بتواند حق پخش تلویزیونی را افزایش دهد.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص ارسال نامه به کفاشیان برای عزل نبی و آیت‌‌اللهی گفت: من در این فضای غبارآلود ترجیح می‌دهم که در این باره صحبتی نکنم چرا که برخی از افراد برداشت‌های دیگری از صحبت‌هایم خواهند کرد.

وی در ادامه بیان کرد: به هر حال فضای غبارآلودی در فوتبال ایجاد شده است و فضا را توأم با آرامش نمی‌بینم. برخی از افراد طی یکی دو روز پیش تسویه حساب شخصی با نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال کردند.

قنبرزاده تصریح کرد: هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال اختیارات و وظایفی دارد که در جلسه چهارشنبه قرار است مسائل به وجود آمده را با حضور اعضا بررسی کنیم.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره نامه ارسالی به کفاشیان برای شفاف‌سازی مسائل مالی گفت: در نامه ارسالی به کفاشیان خواستار رفع ابهامات مالی بودیم و حرفی از تخلف رئیس فدراسیون در این نامه نزدیم. ابهام و تخلف زمین تا آسمان فرق دارد.

وی در ادامه بیان کرد: براساس تکلیف قانونی، هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به کفاشیان خواستار این شدن که صورت حساب‌های مالی را سریعتر به اطلاع هیأت رئیسه برساند. همچنین ما خواستار تشکیل جلسه فوق‌العاده شدیم تا ابهامات به وجود آمده در فضای آرام برطرف شود.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: به هر حال اعضای هیأت رئیسه قبل از تشکیل مجمع فدراسیون فوتبال قرار است ناکامی‌های اخیر تیم‌های پایه و حساب‌های مالی را بررسی کنند.

وی بیان کرد: برخی از افراد به دنبال تحریک اعضای هیأت رئیسه هستند تا به منافعشان برسند. همچنین آنها به دنبال تخریب فوتبال هستند در صورتیکه ما اعضای هیأت رئیسه قصد داریم تا مسائل را به صورت قانونی به اطلاع کفاشیان برسانیم.

قنبرزاده عنوان کرد: اگر جلسه هیأت رئیسه یک ماه طول نمی‌کشید و در زمان مقرر تشکیل می‌شد آن وقت مسائل حاشیه‌ای به وجود نمی‌آمد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال مسائل دست به دست هم داد تا جلسه هیأت رئیسه عقب بیافتد. بر این اساس شایعاتی هم در خصوص جلسه هیأت رئیسه به وجود آمد که هیچکدامشان درست نبود.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.