تجلیل وزیر آموزش وپرورش از معلم فداکار لرستانی

وزیر آموزش وپرورش تلاش وفداکاری کاظم صفر زاده معلم لرستانی را تجلیل کرد


به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علی اصغر فانی درجمع معاونان و مدیران کل آموزش وپرورش استان های کشور با اشاره به فداکاری کاظم صفر زاده گفت: این معلم و همکار گرامی برای نجات جان دانش آموزان خود تلاش نمود و در این مسیر فداکارانه جان خود را ازدست داد .

وزیر آموزش و پرورش با اظهار تاسف ازحادثه ایجاد شده و از دست دادن سه دانش آموز افزود: اینجانب ضمن تجلیل از فداکاری این معلم وهمکارگرامی ضایعه از دست دادن دانش آموزان را به جامعه فرهنگیان و مردم شریف استان لرستان تسلیت می گویم و آموزش و پرورش در جشنواره جلوه های معلمی که در آینده برگزار خواهد شد از فداکاری این معلم تجلیل به عمل خواهد آورد.

وی همچنین مرگ چهار دانش آموز درحادثه رانندگی در شهرستان سرپل ذهاب استان کرمانشاه را به فرهنگیان و مردم این استان تسلیت گفت.

گفتنی است؛ کاظم صفر زاده 23 مهر ماه در مرکز شبانه روزی عشایری امام جعفر صادق (ع ) در منطقه محروم ویسیان در استان لرستان برای رساندن یکی از دانش آموزان به بیمارستان به اتفاق دو دانش آموز دیگر در مسیر با بارش شدید باران وجاری شدن سیل مواجه و هرچهار نفرجان خود را از دست دادند با پیگیری ها و تلاش مسئولان جسد سه دانش آموز معصوم پیدا شده ولی تا کنون جسد معلم فداکار پیدا نشده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: تجلیل ، معلم ، فداکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.