در آستانه ماه محرم:

تغییر جلوه بصری منطقه 6 در آستانه ماه پیروزی خون بر شمشیر

رئیس اداره زیباسازی منطقه 6 از تغییر مناظر و جلوه های بصری با مضمون و مفاهیم دینی و اسلامی به مناسبت آغاز ماه محرم در سطح منطقه خبر داد.

 محمدعلی شهرامی فر رئیس اداره زیباسازی منطقه 6 در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با بیان این خبر افزود: آذین‌بندی ساختمان اصلی شهرداری و نواحی 6 گانه با ریسه‌های پارچه‌ای و اداره کل خدمات شهری و معاونت برنامه‌ریزی در خیابان پیام آوران و حافظ به طول 200 متر از اقدامات این اداره است.

وی درخصوص نصب بنر در سطح منطقه ادامه داد: بنرهای 1 متر و 4×3 متر در خیابان‌های کریمخان، بلوار کشاورز، مطهری، بهشتی و... با بیش از 200 تخته نصب شده است.

شهرامی‌فر با اشاره به آذین‌بندی میادین و خیابان های اصلی منطقه با توجه به عبور و مرور زیاد جمعیت روزانه که در قلب پایتخت واقع شده تصریح کرد: آذین‌بندی میادین ولیعصر، انقلاب، فردوسی، آرژانتین، اسدآبادی و.. با ریسه‌های پارچه‌ای و تهیه و نصب پرچم مشکلی بر اساس طرح زیباسازی بر روی میله پرچم‌ها در میدان ولیعصر، آرژانتین، خیابان اسدآبادی، بزرگراه حکیم و .. با طول بیش از 140 متر انجام شده است.

رئیس اداره زیباسازی خاطرنشان کرد: کمک رسانی به برخی هیئات و مساجد در خصوص نصب داربست، چادر ، پارچه‌های مشکی و چاپ بنر با موضوعات مرتبط با این ایام که از جمله آنها در خیابان کارگر، نصرت، جمال زاده، میدان گلها و اسدآبادی است صورت گرفته و کمک‌های نقدی به برخی از آنها شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: ماه ، جلوه بصری ، مضمون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار