سخنگویی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

20 میلیارد ریال اعتبار برای تامین تجهیزات به استان‌ها ابلاغ شد

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از ابلاغ 20 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سازمان بهزیستی کشور برای تامین تجهیزات به استان‌ها خبر داد.

یحیی سخنگویی معاونت امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به اینکه امسال مبلغ 350 میلیارد ریال اعتبار برای تامین تجهیزات در نظرگرفته شده است، گفت: 20 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات این سازمان برای تامین تجهیزات به استان‌ها ابلاغ شد.

سازمان بهزیستی کشور به عنوان تنها متولی امور افراد دچار معلولیت و ناتوانی در جامعه همواره دغدغه ارائه خدمات بهینه و متناسب با نسبت فراوانی جامعه هدف را داشته است .

وی ادامه داد:  بر همین اساس در مجموع کل اعتبارات برای تامین تجهیزات ،  در سال جاری به بیش از 35۰ میلیارد ریال رسید که نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است .

سخنگویی با اشاره به اینکه این اعتبار صرف  خرید تجهیزات و لوازم توانبخشی از جمله عصا، واکر، ویلچر، سمعک، تشک و سایر لوازم بهداشتی برای افراد تحت پوشش است، تصریح کرد: تا به امروز مبلغ 5/27 میلیارد تومان از اعتبارات به استان‌ها ابلاغ شده است که امیدواریم با این وسیله بتوانیم بخش عظیمی از نیازهای جامعه هدف را پاسخ دهیم.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور خاطر نشان کرد: مبلغ 20 میلیارد ریال اعتبار دیگر برای تامین تجهیزات به استان‌ها ابلاغ شد که امیدواریم بتوانیم از آن در جهت دستیابی معلولین به سطح سلامت مطلوب، بهره‌مندی از تساوی فرصت‌ها و حضور مؤثر آنان در اجتماع استفاده کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: بهزیستی ، اعتبار ، سخنگویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار