ساري؛

آغاز محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران

فرمانده پلیس راه مازندران گفت محدودیت‌های ترافیکی به ‌مناسبت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان در محورهای مواصلاتی مازندران از امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری و بنا براعلام پلیس راه استان ، سرهنگ جعفر محمدنژاد افزود تردد موتورسیکلت‌ها از ساعت 12 امروز چهارشنبه هفت آبان تا ساعت یک بامداد روز شنبه 10 آبان ماه و از ساعت 12 روز یکشنبه 11 آبان لغایت دو بامداد روز چهارشنبه 14 آبان ماه از محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

وی با بیان اینکه در محور کرج ـ چالوس تردد انواع تریلی‌ها و کامیون‌ها ممنوع است، گفت: تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت دو جمعه 9 آبان لغایت یک بامداد روز شنبه 10 آبان ماه امسال از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است.

فرمانده پلیس راه مازندران افزود: در محور کرج- چالوس با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز جمعه 9 آبان لغایت ساعت یک بامداد شنبه از 15 کیلومتر بالای مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

سرهنگ محمدنژاد با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی‌ها در محور هراز کماکان ممنوع است، گفت: تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 لغایت 24 روزهای چهارشنبه هفت، پنج‌شنبه هشت و جمعه 9، دوشنبه 12، سه‌شنبه 13 و چهارشنبه 14 آبان ماه ممنوع است.

وی ادامه داد: همچنین تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 لغایت 24 روز یکشنبه 11 آبان ماه امسال در محور هراز ممنوع است.

فرمانده پلیس راه مازندران تصریح کرد: در محور فیروزکوه تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 لغایت 24 روزهای جمعه 9، دوشنبه 12 و سه‌شنبه 13 آبان ماه امسال از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

محمدنژاد با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای افراد، اظهار داشت: توصیه ما به تمام مسافرانی که وارد مازندران می‌شوند این است که با رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کنند و با رعایت قوانین و همکاری با پلیس راه، سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

وی ادامه داد: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره های 2182934 با پیش شماره 011 به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

انتهاي پيام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.