هروی: در همه اوزان شانس کسب مدال طلا را داریم

مربی تیم ملی کاراته گفت: شرایط تیم ملی خوب است و ملی‌پوشان به این سطح بلوغ رسیده‌اند که اجازه ورود حاشیه به تیم را ندهند.

سید شهرام هروی مربی تیم ملی کاراته در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص شرایط تیم ملی و اردویی که در حال حاضر در رشت در سالن آکادمی شهر رشت برگزار شده گفت: شکر خدا شرایط تیم خوب است و تمام بازیکنان در شرایط خوبی به سر می‌برند. 

وی تاکید کرد: ملی پوشان کاراته به این سطح بلوغ رسیده‌اند که اجازه ورود هیچگونه حاشیه‌ای به تیم را ندهند. تمرینات در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود.

وی افزود: تیم آسیب دیدگی ندارد و امیدواریم که موفقیت کاراته در مسابقات جهانی نیز تکرار شود و ای روند همچنان ادامه داشته باشد.

هروی بیان داشت: در این مدت تیم به مرز آمادگی رسیده است و تلاش بر این است که از جایگاه کاراته در جهان دفاع کنیم و مقام پنجمی که در مسابقات جهانی در فرانسه بدست آمد را ارتقا دهیم و به امید خدا تیم عزیز کشورمان تاریخ ساز شود.

مربی تیم ملی اظهار داشت: در همه اوزان شانس کسب طلا را داریم.

وی ادامه داد: کاراته کشور در بخش کومیته نیز نفرات جوان با انگیزه داریم کومیته تیمی ما حصل فنی کاراته یک کشور است و ملی پوشان کشورمان به لطف خدا و دعای خیر مردم کشورمان از جایگاه خود دفاع خواهند نمود.

هروی در پایان در رابطه با صحبت‌های اخیر حسین سمندر خاطرنشان کرد: راه خوشبختی بر صداقت است. اگر انسان صداقت داشته باشد و برحق باشد، به طور حتم حقانیت وی اثبات خواهد شد خود حسین سمندر نیز می‌داند که صحبت‌هایش درست نیست.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: هروی ، کاراته ، سمندر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار