طی نشست خبری اعلام شد

اعطای تسهیلات قرض الحسنه به هیئت های مذهبی

در این طرح هیئت های مذهبی منابع و وجوه نقدی را که در اختیار دارند را می توانند به حساب بانک واریز کنند تا مدیریت نقدینگی هیئت های مذهبی از طریق بانک صورت گیرد.


به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ عصر دیروز طی نشست خبری که با حضور نمایندگان رسانه های خبری برگزار شد، اسماعیل للـه گانی مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران از طرح جدید این بانک با عنوان پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به هیئت های مذهبی خبر داد.

وی در خصوص این طرح اظهار داشت: در این طرح هیئت های مذهبی منابع و وجوه نقدی را که در اختیار دارند را می توانند به حساب بانک واریز کنند تا مدیریت نقدینگی هیئت های مذهبی از طریق بانک صورت گیرد.

للـه گانی افزود: افرادی که از سوی هریک از هیئت ها معرفی شوند، عملیات گردش نقدی، پرداخت تسهیلات، پرداخت حق عضویت و دریافت اقساط آن ها انجام خواهد گرفت.

مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با تاکید بر ترویج سنت قرض الحسنه گفت: ما برای تشویق این هیئت ها و ترویج سنت قرض الحسنه میان مردم سعی بر این داریم بخشی از منابع بانک را تحت عنوان نسهیلات قرض الحسنه در اختیار این افراد قرار دهیم.

وی در خصوص شرایط دریافت این تسهیلات گفت: این تسهیلات قرض الحسنه به افراد  نیازمندی که توسط مسئول هیئت و براساس حق عضویت آن ها، به گونه ای که به هر میزان که حق عضویت در بانک دارند، دو برابر به آن ها با سقف 10 میلیون تومان و کارمزد 4 درصد و بازپرداخت 24 ماه پرداخت خواهد شد.

 اسماعیل للـه گانی مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در ادامه این نشست در پاسخ به باشگاه خبرنگاران در خصوص تسهیلات قرض الحسنه این بانک گفت: طبق تعهد ما باید به 150 هزار فقره تسهیلات در زمینه ازدواج، تهیه جهیزیه پرداخت شود که از این تعداد 75 هزار فقره تا کنون پرداخت شده است.

وی افزود: طبق اعلام به همه شعب بانک باید به کلیه افرادی که از طریق سایت بانک مرکزی ثبت نام کرده اند در صورت اینکه کلیه مدارک لازم  را آماده داشته باشند، تسهیلات پرداخت شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار