تبریز؛

تولیدبيش از 11 هزار تراكتور در گروه صنعتي تراكتورسازي ايران

مديرعامل گروه صنعتي تراكتورسازي ايران گفت: طي 6ماه نخست امسال 11 هزار و 144 دستگاه انواع تراكتور در گروه صنعتي تراكتورسازي ايران توليد و به بازارهاي داخلي و خارجي عرضه شده كه در مقايسه با مدت مشابه سال قبل از رشد 2 درصدي برخوردار بوده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز به نقل ازروابط عمومي سازمان جهادكشاورزي استان، ابراهيمي با بیان این مطلب افزود: اين تعداد تراكتور با تنوع 23 نوع محصول در توان و مدلهاي مختلف تك و دو ديفرانسيل از جمله تراكتورهاي240 ITM  ،  285 ITM  ،  299ITM ، 475 ITM ، 485ITM  ،  800ITM  ،  950ITM، تراکتورهاي دوديفرانسيل130 تا180 اسب بخار و تراکتور دو ديفرانسيل برنجي با 35 اسب بخار توان تنوع بخشان خط توليد تراکتورسازي ايران هستند.

وي تاكيد كرد: از كل توليدات تراكتور 5 هزار و 962 دستگاه شامل انواع تراكتورهاي تك ديفرانسيل و 5 هزار و 182 دستگاه تراكتور دو ديفرانسيل مي باشد. مهندس ابراهيمي درباره عملكرد كارخانه هاي حوزه مديريتش گفت: از تعداد ياد شده نزديك به 9 هزار دستگاه در كارخانه تراكتورسازي تبريز، حدوداً 2 هزار دستگاه در كارخانه تراكتورسازي كردستان و 502 دستگاه نيز در تراكتورسازي اروميه توليد و به بازراهاي هدف عرضه شده است.

اين فعال عرصه صنعت كشور بازارهاي هدف مجموعه تحت مديريتش را در اولويت اول بازار و نياز داخلي اعلام كرد و گفت: صادرات تراكتورسازي نيز در حال حاضر به بيش از 13 كشور جهان صورت مي گيرد.

گفتني است :گروه صنعتي تراکتورسازي ايران به عنوان بزرگترين توليد کننده ادوات کشاورزي با شرکت هاي اقماري که 7 شرکت در تبريز و در مجتمع تراکتورسازي ،2 شرکت در سنندج و اروميه و خط توليد در كشورهاي ونزوئلا و تاجيكستان فعال بوه و با نزديک به 5 دهه فعاليت در زمينه توليد نه تنها تراکتور بلکه در عرصه توليد 71 نوع انواع موتور در بخشهاي کشاورزي، صنعتي و خودرو، بيش از 65 هزار تن انواع قطعات ريخته از جمله قطعات پيچيده داکتيل، توپي چرخ هاي خودروهاي سنگين، قطعه بلوک سيلندر براي انواع خودروهاي توليد داخل مانند نيسان، روآ، توليد بيش از 200 هزار بلوک سيلندر خودروي 206 و 300 هزار قطعه بلوک سيلندر پرايد و تامين نياز ايران خودرو در ريخته گري اين گروه نشان از ظرفيت و قابليت هاي بالقوه اين مجموعه دارد. 
انتهای پیام/ز
برچسب ها: تولید ، تراکتور ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.