نتانیاهو:

توان نظامی حزب الله 15 برابر شده است/ پیروزی بر داعش، و باقی گذاشتن ایران در آستانه هسته ای شدن، به معنی شکست در جنگی دیگر است

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اذعان کرد توان نظامی حزب الله از سال 2006 تاکنون 15 برابر شده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه الاخبار، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل، گفت: نیروهای یونیفل، که در جنوب لبنان حضور دارند، نمی‌توانند ماموریتی را که به موجب قطعنامه 1701 به عهده آنها گذاشته شده است، انجام دهند. 

نتانیاهو در شروع دوره زمستانی کنست اسراییل، افزود: ثابت شده است که استقرار نیروهای بین المللی در اماکنی که ارتش اسراییل، آنجا را تخلیه کرده، مفید نبوده است. وظیفه نیروهای یونیفل این بود که مانع از دستیابی حزب الله به ادوات جنگی شوند که این هدف محقق نشد و قدرت تسلیحاتی حزب الله از سال 2006 تاکنون، پانزده برابر شده است. 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: من نیروهای یونیفل را سرزنش نمی‌کنم، این یعنی برای امنیت اسراییل فقط باید به نظامیان خود تکیه کنیم و جایگزینی برای این واقعیت وجود ندارد. 

نتانیاهو با اشاره به آنچه آن را درگیری بین شیعه و سنی در منطقه دانست، هشدار داد: بزرگترین خطر این است که یکی از طرف های درگیری،‌ به سلاح هسته ای دست یابد. باردیگر تکرار می‌کنم، پیروزی بر داعش، و باقی گذاشتن ایران به عنوان کشوری که در آستانه هسته ای شدن است، به معنی پیروزی در یک جنگ و شکست در جنگ دیگر است. 

وی مدعی شد اسراییل تلاش می‌کند فرصت های پیش رو را درک کند و به سمت راه حل های منطقه ای پیش رود که در حل و فصل نزاع با فلسطینی ها، موثر است.


انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۰۹ آبان ۱۳۹۳
نتانیا هو با داشتن 400 بمب اتمی ، بزرگترین تهددی منطقه و جهان است . در حالی که ایران اسلامی همه فعالیت هایش تحت نظارت شدید آژانس است و مفاد ان پی تی را کاملا رعایت کرده و بازرسان اژانس دائما بر همه فعالیت های این کشور نظارت و کنترل دارند ، دوربین هایشان در همه جا مستقر است .
سئوال این جاست ، آیا تاکنون از آژانس نماینده ای و یا هیات کارشناسی از فعالیت های اتمی رژیم صهیونیستی بازدید کرده است ؟
پس مطرح کردن ایران به عنوان یک خطر هسته ای فرار رژیم صهیونیستی و اربابانش از وجود 400 بمب هسته ای و فعالیت های هسته ای و میکربی و شیمیائی این رژیم جنایتکار و بی مسئولیت در جهان است .
مردم دنیا باید این مطلب را بدانند و بفهمند ، که حکومت سرکش و متمرد صهیونیستی بزرگترین تهدید جهان کنونی است .
Iran (Islamic Republic of)
هریسی
۲۲:۰۶ ۰۸ آبان ۱۳۹۳
نتانیاهو ننگت باد مرگت باد
آخرین اخبار