ساری؛

مبنای فعالیت فرهنگیان و دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت، سند تحول بنیادین است

معاون پژوهشی اداره کل آموزش وپرورش استان درجلسه مدیران متوسطه دوم مدارس شهرستان آمل برگزار شد با اشاره به اهمیت مفاد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: مبنای فعالیت فرهنگیان و دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت، سند تحول بنیادین است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری معاون پژوهشی اداره کل آموزش وپرورش استان درجلسه مدیران متوسطه دوم مدارس شهرستان آمل برگزار شد با اشاره به اهمیت مفاد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: مبنای فعالیت فرهنگیان و دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت، سند تحول بنیادین است.

محد قنبری، پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش مازندران رسالت آموزش و پرورش را در اجرای اصول سند تحول بنیادین دانشت و افزود: از مهمترین وظایف مدیران مدارس تلاش در جهت تدوین برنامه های اجرایی، استقرار و پیاده سازی سند تحول بنیادین است

به گفته وی: مدرسه به همان مقداری که تاثیرگذار است، تاثیرپذیر نیز می باشد لذا مدیران مدارس باید باید به دنبال آن باشند تا تاثیرات منفی را از مدرسه کم کنند.

این مقام مسئول، آموزش نیروی انسانی کیفی را یکی از وظایف مهم مدیران عنوان کرد و بیان داشت: مدیران گرامی شرایطی را بصورت خودجوش در مدارس اجرا کنند تا انتقال تجارب، نکات و مفاهیم بین معلمان مدارس به خوبی انجام گیرد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.