درخواست طلاق از زنی که به همه چیز شک دارد

مرد جوان زمانیکه متوجه شد همسرش به او شک دارد به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، مرد جوان روز گذشته به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد.

وی در خصوص علت درخواست خود به قاضی گفت: از همان ابتداي زنگي همسرم به من شك داشت و اين باعث شد كه من هيچ وقت در زندگي آرامش نداشته باشم براي همين حاضرم همه حق و حقوق همسرم را بپردازم و از او جدا شوم.

اين مرد در ادامه صحبت هایش گفت: 2 سال پيش به پيشنهاد خواهرم به خواستگاري دختر يكي از آشناهايمان رفتيم. مراسم نامزديمان خيلي كوتاه بود و بعد از گذشت دو ماه با گرفتن يك عروسي مفصل راهي خانه بخت شديم.

وی افزود: روز هاي اول زندگي آرامي داشتيم اما كم كم متوجه شدم كه همسرم بيماري سوء ظن دارد. او به همه چيز مشكوك بود و بهانه مي گرفت. هر روز از من سوالات مختلف می کرد و مرا چک می کرد. مي گفت خواهر و مادرت بدگويي مرا مي كنند و دوست دارند زندگي ما از هم بپاشد.

مرد جوان بیان داشت: خيلي تعجب مي كردم براي همين از او خواستم كه نزد يك مشاور برود اما او عصباني شد و با من دعوا کرد. من هم سعي كردم با اين موضوع كنار بيايم و همه سوالات عجيبش را مو به مو پاسخ دهم تا اينكه حس كردم من هم دچار بيماري شده ام.هرجا مي خواهم بروم موبايلم را با خود مي برم تا مبادا همسرم زنگ بزند و من جواب ندهم و باز افكار پريشان به سراغش بيايد. حتي در جمع هاي خانوادگي سعي مي كنم پيش همسرم باشم تا مبادا مادر و خواهرم نزد من بيايند و حرفي بزنند آن وقت بايد منتظر جنجال بزرگي در زندگيم باشم چون همسرم مشكوك است و فكر مي كند مادر و خواهرم بدگويي او را مي كنند.

وی خاطر نشان کرد: ديگر خسته شده ام و واقعا تحمل اين زندگي را ندارم. فكر مي كنم من و همسرم آينده خوبی با هم نداريم و من از ادامه اين زندگي وحشت دارم. چون همسرم بيمار است و حاضر نيست خودش را درمان كند. حتی حاضرم همه حق و حقوقش را بپردازم و طلاقش بدهم.

بعد از اظهارات اين مرد جوان، قاضي دستور احضار همسر وي را صادر كرد تا حرف هاي او را هم بشنود و بعد از آن در خصوص اين پرونده تصميم بگيرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار