مروری بر درس هایی از تاریخ محرم در شبكه سحر

شبكه سحر، مجموعه برنامه "درس هایی از تاریخ" را به مناسبت ایام شهادت سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) برای مخاطبان كردزبان خود تدارك دیده است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی رسانه ملی "درس هایی از تاریخ" به سفارش سیمای كردی شبكه سحر در 52 قسمت 30 دقیقه ای در مركز سنندج تولید شده است.این برنامه، ساختاری گفت و گو محور دارد و شامل دو بخش گفت و گوی مجری و كارشناس و كپشن- نریشن است.

مجموعه برنامه "درسهایی از تاریخ" به بررسی تاریخ زندگی و اقدامات انبیای الهی در قرآن می پردازد و پندها، اندرزها و درس هایی را كه زندگی و شخصیت اولیای الهی به انسان های همه جوامع می دهند، مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

6 قسمت از این مجموعه به تحلیل و تفسیر زندگی و شخصیت امام حسین (ع) و پندها و درس های نهفته در قیام آن حضرت در صحرای كربلا و وقوع حادثه عاشورا اختصاص دارد كه برای ایام سوگواری آن حضرت از سیمای كردی پخش می شود.

"درس هایی از تاریخ" روزهای سه شنبه و جمعه این هفته و یكشنبه، دوشنبه، سه شنبه و جمعه هفته آینده از سیمای كردی شبكه بین المللی سحر پخش می شود. این برنامه روزهای جمعه ساعت 20:00 و سایر روزها ساعت 21:00 به وقت تهران پخش خواهد شد .

انتهای پیام/
برچسب ها: شبکه ، سحر ، تاریخ ، تفسیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار