قم؛

کارگاه آموزشي - توجيهي پدافند غيرعامل در هفته پدافند

آشنايي مسئولان پدافند غيرعامل و کارشناسان فناوري اطلاعات دستگاههاي اجرايي با آسيبها و تهديدات فضاي مجازي همزمان با هفته پدافند غيرعامل.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم؛ در اين کارگاه که همزمان با هفته پدافند غيرعامل برگزار شد ، استادان دانشگاه درباره نحوه حفاظت از اطلاعات و پيشگيري از سرقت داده ها / آسيبها و تهديدات فضاي مجازي سخنراني کردند.

حجت الاسلام والمسلمين بنايي معاون سياسي امنيتي استاندار هم با اشاره به جايگاه مهم و حساس قم و در کانون توجه دشمن قرار داشتن آن ، تامين امنيت همه جانبه استان را وظيفه خطير همه مسئولان ذکر کرد و حضور آگاهانه برنامه ريزي منظم و منسجم و آمادگي دائم براي مقابله با هرگونه تهديد و پيشگيري از آنها را در پدافند عير عامل ضروري خواند.

آقاي متقيان مديرکل پدافند غيرعامل هم فرهنگ سازي، آموزش و رصد آسيبهاي احتمالي دستگاههاي اجرايي در فضاي مجازي و تامين امنيت و ايمن لازم در اين باره راه هدف اصلي اين همايش عنوان کرد.

آقاي متقيان رزمايش سنجش ميزان امنيت پايگاههاي مجازي دستگاههاي اجرايي و فعاليتهاي آنها در زمان بحرانهاي احتمالي و از کار افتادن امکانات زيرساختي ، براي ارتقاي توانمنديهاي پدافند غيرعامل را ازجمله برنامه هاي در دست اجرا بيان کرد.
 
 
انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.