برگزاری کارگاه‌های کنترل و مهار خشم در محلات 17گانه منطقه 11

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 در راستای افزایش توانایی افراد برای مقابله با ناسازگاری و مشکلات زندگی از برگزاری کارگاه‌های کنترل و مهار خشم در سرای محلات 17گانه منطقه خبر داد.

 حمید کریملو، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اعلام این خبر افزود: در راستای طرح مقابله، کنترل و کاهش آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی طرح "کنترل و مهار خشم" در قالب 45 کارگاه در تمامی سرای محلات منطقه برگزار می‌شود.
 
وی در خصوص اهداف این طرح بیان داشت: این طرح با هدف افزایش توانایی افراد برای مقابله با ناسازگاری و مشکلات زندگی، ارتقاء سطح دانش خانواده نسبت به ریشه‌یابی ایجاد احساس خشم، ابراز آن و راه‌های کنترل آن، افزایش مهارت خودکنترلی برا بروز رفتارهای مناسب در هنگام خشم در خانواده است.
 
کریملو با اشاره به مهم‌ترین عناوین سرفصل‌های آموزشی این طرح اظهار داشت: آموزش تفاهم و همدلی، حلم و صبر در خانواده و جامعه و ارتباط آن با مهار خشم، آموزش معنویت و اخلاق‌گرایی در خصوص بردباری، نحوه کنترل خشم در خانواده از مهم‌ترین عناوین سرفصل‌های آموزشی است که در این دوره از کارگاه‌ها توسط اساتید مجرب روان‌شناسی به مخاطبین ارائه خواهد شد.
 
گفتنی است که این کارگاه از اواسط مهر ماه شروع و تا اواخر آبان ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: خشم ، مهار ، کنترل ، چشم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار