همزمان با ماه محرم و صفر،

اردوهای فرهنگی و مذهبی حسینی در تهران قدیم برگزار می‌شود

مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 12 از برگزاری اردوهای فرهنگی و مذهبی حسینی همزمان با ماه محرم و صفر در این منطقه خبر داد.

 سیف‌الله جلالی‌فر، مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 12 در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: برگزاری اردوهای فرهنگی و مذهبی حسینی همزمان با ماه محرم و صفر در محلات 13 گانه و نواحی 6 گانه منطقه12 در دستور کار اداره فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح همزمان با ماه محرم و صفر از 4 آبان ماه تا دوم دی ماه سال 93 در محلات 13 گانه منطقه 12 به منظور ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجرا است.

جلالی‌فر، اظهار داشت: در این طرح اردوهای فرهنگی، مذهبی و آموزشی با حضور کارشناسان فرهنگی در محلات 13 گانه منطقه 12 با همکاری و مشارکت معاونت اجتماعی و فرهنگی، اداره فرهنگی، شهرداری نواحی 6 گانه و سراهای محلات 13 گانه این منطقه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری اردوهای مذهبی و فرهنگی در محلات 13 گانه منطقه 12، برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری حسینی، سخنرانی مذهبی، مریحه سرایی، تعزیه‌خوانی، مشاوره‌های مذهبی از اقدامات اجرایی این طرح است.

جلالی‌فر خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه‌های فرهنگی، مذهبی و صلواتی، اقامه نماز ظهر عاشورا، بازدید از خانواده شهدا و ایثارگران، محافل انس با قرآن از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: اردو ، محرم ، صفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار