استیلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

وینگادا مقصر اصلی ناکامی‌های تیم امید نیست

سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: مقصر اصلی در نتیجه نگرفتن تیم پایه فوتبال وینگادا نیست و نباید تمام انتقادات متوجه وی باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران حمید استیلی در خصوص نحوه نتیجه گیری تیم‌های فوتبال پایه معتقد است تا زمانی که هیچ یک از باشگاه‌ها برای تیم پایه ارزش قائل نشوند و بازیکنان با استعداد خود را در اختیار سر مربی قرار ندهد و نمی‌توان به طور قطع مربی تیم پایه را مسئول ناکامی‌‌ها دانست. در شرایطی که به وجود آمده تمام مسئولین مقصرند و نباید تنها وینگادا را مورد انتقاد قرار داد.

استیلی همچنین افزود:‌ نداشتن برنامه مدون و منسجم اولین علت برای ضعف تیم‌های پایه می‌توان نام برد و دلیل دیگر این ناکامی‌ها نداشتن کمیته فنی مسئول است که در قبال این ناکامی‌ها بتواند جواب قاطعانه‌ای بدهد.

استیلی افزود: مشکل اصلی ما این است که مرجع مشخصی برای اظهار شکایاتمان نداریم و نمی‌توانیم جواب درستی دریافت کنیم. تا زمانی که شخص کار آمدی روی کار نیاید این وضع ادامه خواهد داشت.

کارشناس فوتبال معتقد است که کمیته فنی می‌تواند مربیانی که کارآیی خوبی ندارند انتقاد کند و اشکالات در تعویض و روش‌های مربی را گوشزد کند، ولی همان طور که نظاره گر هستیم این کمیته فنی در حال حاضر درفوتبال کشورمان وجود خارجی ندارد، برای بهبود شرایط فوتبال بهتر است یک هم فکری گروهی باشد چرا که تصمیم یک فرد به تنهایی ایرادها و ضریب اشتباهات را کم نمی‌کند و فقط یک تصمیم گروهی برای فوتبال می‌تواند مفید باشد.

استیلی افزود:‌ کمیته فنی در فوتبال باید رزومه دار باشد تا بتواند مربیان با کارنامه دار را نظارت و حمایت کند، ولی دخالت در کار این مربیان نداشته باشد و بهترین کار ممکن برای فوتبال کشورمان این است که به مربیان رده پایین تسهیلاتی بدهیم به طوری که این مربیان از لحاظ مالی در امنیت قرار بگیرند با عشق به کار خود در مربی گری تیم‌های پایه ادامه بدهند.

انتهای پیام/
برچسب ها: استیلی ، وینگادا ، راه آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار