منصوریان: صحبتی در مورد سرمربیگری تیم ملی امید با من نشده است

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: بدون شک یکی از گزینه‌های مربیگری تیم امید بوده‌ام ولی صحبتی در این مورد با من نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص بازی تیمش مقابل پدیده در نشست خبری اظهار داشت: با تیمی بازی می‌کنیم که بسیار خوب شروع کرده و ما شرایط این تیم را می‌دانیم.

وی در ادامه افزود: رضا عنایتی که در این تیم قرار دارد کوله باری از تجربه را دارد و ما می‌خواهیم یک روز خوب را رقم زده و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

منصوریان در خصوص مصدوم و محروم گفت: سعید لطفی و وحید امیری را به عنوان مصدوم داریم و بقیه بازیکنان در اختیار ما هستند.

سرمربی تیم فوتبال نفت در خصوص تعیین سرمربیگری تیم ملی امید عنوان کرد: البته صحبتی به عنوان اینکه سرمربی تیم ملی امی شوم با من نشده است ولی بدون شک یکی از گزینه‌ها بوده‌ام وقتی فهمیدم نگاه به مربیان واقعی مثل نگاه به مربیان خارجی نیست از این کار کنار رفتم.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه هر دوره‌ای که به جام جهانی رفته‌ایم به جز یک دوره با مربیان خارجی بوده  مردم اعتماد بیشتری به مربیان خارجی پیدا کرده‌اند اما باید سطح اعتماد مردم به مربیان ایرانی را بالا ببریم.

منصوریان در مورد برنامه 90 هم اذعان کرد: همه باید دست به دست هم گذاشته تا به فوتبال کمک کنیم و برنامه 90 هم در این راستا به فوتبال کمک شایانی کرده است همه باید کمک کنند تا فوتبال ترقی و پیشرفته پیدا کند.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم فردا شاهد یک دیدار خوب باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: منصوریان ، مربی ، پدیده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار