سه بازیکنی که ژانویه از آرسنال خداحافظی می‌کنند/ حضور ولبک در دیدار مقابل برنلی

بی توجهی آرسن ونگر به لوکاس پودولسکی، جوئل کمپبل و متیو فلامینی این سه بازیکن را در آستانه ترک باشگاه قرار داده است. از سوی دیگر تئو والکات آماده بازی مقابل برنلی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، هر چند هواداران باشگاه آرسنال با توجه به نتایج نه چندان قابل قبول این تیم در رقابتهای این فصل معتقدند توپچ‌های لندن به تقویت خط میانی و عمق بخشیدن به تیم نیاز دارد اما نیمکت نشینی‌های مداوم بازیکنان با سابقه، لوکاس پودولسکی، جوئل کمپبل و متیو فلامینی را در آستانه ترک باشگاه قرار داده است.

رفتن پودولسکی از آرسنال اصلاً عجیب به نظر نمی رسد زیرا ملی پوش آلمانی با آمدن دنی ولبک به تیم جایگاه قبلی خود را از دست داد. هواداران آرسنال عاشق پودولسکی هستند اما بی توجهی آرسن ونگر می‌تواند به خروج زود هنگام وی از تیم منتهی شود.

جوئل کمپبل هم تابستان بسیار درخشانی را در جام جهانی 2014 پشت سر گذاشت و همه تصور می‌کردند وی به موقعیت ویژه‌ای در آرسنال دست یابد اما اینگونه نشد. این ملی پوش کاستاریکایی هم انگیزه‌ای برای ماندن در آرسنال طی رقابتهای فصل آینده ندارد.

متیو فلامینی بازیکن فرانسوی آرسنال در آخرین سال قرارداد خود با این باشگاه قرار دارد. او نیز قصد تمدید قرارداد نداشته و در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد باشگاه جدیدی را برای خود انتخاب می‌کند.

بازگشت والکات به ترکیب آرسنال

شکست غیر منتظره آرسنال مقابل هال سیتی موجب بازگشت تئو والکات به ترکیب اصلی تیم زودتر از موعد صورت بگیرد. والکات در دیدار بعدی آرسنال مقابل برنلی در فهرست بازیکنان انتخابی آرسن ونگر خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: آرسنال ، ونگر ، قرارداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار