نماینده نینوا از قوای سه گانه خواست تا اهالی نینوا را از مرگ حتمی نجات دهند

یکی از نمایندگان استان نینوا، "نایف الشمری" از روسای سه گانه کشور خواست تا تا به اهالی نینوا بیشتر توجه کنند و آنان را از مرگ حتمی نجات دهند و تاکید کرد که امنیت و ثبات نینوا جزئی از امنیت و ثبات عراق است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل "الیوم الثامن"؛ یکی از نمایندگان استان نینوا، "نایف الشمری" از روسای سه گانه کشور خواست تا تا به اهالی نینوا بیشتر توجه کنند و آنان را از مرگ حتمی نجات دهند و تاکید کرد که امنیت و ثبات نینوا، جزئی از امنیت و ثبات عراق است.

الشمری در کنفرانسی مطبوعاتی در مقر پارلمان، گفت: اهالی نینوا هر روزه در معرض بمباران هوایی قرار می‌گیرند و با قطعی برق و آب آشامیدنی به طور دائم روبه رو هستند.

او افزود: این استان از کمبود دارو در بیمارستان‌های خود رنج می‌برد و هر روزه شاهد مهاجرت گروهی و اجباری اهالی خود از نواحی ربیعه و زمار است؛ به نحوی که این خانواده‌ها در بیابان‌ها و بدون چادر ویا هرگونه سقفی در زیر باران و سرمای شدید زندگی می‌کنند و علاوه براین، مواد غذایی‌شان به پایان رسیده است.

الشمری با اعتبار اینکه امنیت نینوا، امنیت عراق است، از روسای جمهور،مجلس و نخست وزیر خواست تا دست یاری به سمت اهالی نینوا دراز کنند و آنان را از مرگ حتمی نجات دهند.




انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار