سوارز:

یوونتوس خواستار جذب من بود / تقدیر انریکه از گلزنی سوارز

لوییس سوارز مهاجم بارسلونا گفت: 2 سال پیش در آستانه پیوستن یوونتوس قرار داشت گلزنی مهاجم اوروگوئه ای مقابل اسپانیول موجب شد لوییز انریکه به تمجید و تقدیر از عملکرد وی بپردازد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از تریبال فوتبال لوییس سوارز در کتاب زندگینامه خود به نام داستان من گذشتن از خط نوشت دو سال پیش در آستانه انتقال به یوونتوس قرار گرفته بودم در آن زمان شخصا مایل به ترک باشگاه لیورپول بوده و از پیشنهاد یووه استقبال کردم.

سوارز ادامه داد: در آن دوران، من زیاد با برندن راجرز صحبت نمی‌کردم اما این بار موضوع را با وی در میان گذاشته و گفتم فرصتی برایم بوجود آمده تا به یوونتوس ملحق شوم. راجرز به من گفت برنامه باشگاه لیورپول تمرکز بر حمله و مالکیت توپ است پس به حضور تو نیاز داریم.

در ادامه اوضاع همانگونه که راجرز گفته بود پیش رفت. لیورپول با قدرت تمام حمله می‌کرد و نتایج بهتری در رقابت‌های داخلی و اروپایی می‌گرفت.

انریکه: سوارز دوندگی بالایی دارد  
لوییز انریکه سرمربی بارسلونا پس از پیروزی مقابل اسپانیول در چهار چوب بازی‌های سوپر کاپ اسپانیا از سوارز زننده گل پیروزی بخش تیمش قدردانی کرد.

انریکه گفت: او در اکثر بازی‌های که حضور داشته موفق بوده است سوارز در زمین بیشتر از بقیه بازیکنان می‌دود و تا دقیقه پایانی هم اثری از خستگی در چهره او دیده نمی‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: سوارز ، انریکه ، گلزنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار