مقصودلو: در لیگ برتر از ویدئو چک استفاده می شود

رئیس فدراسیون کبدی کشورمان گفت: استفاده از ویدئو چک در لیگ برتر کبدی به صورت یک قانون جدید در جلسه هماهنگی این رقابت ها مطرح و مورد توافق قرار گرفت.

محمد مقصودلو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: طی جلسه امروز که با حضور نمایندگان تیم های شرکت کننده در لیگ برتر انجام شد در خصوص قوانین و مقررات جدید کبدی که مورد تایید مسئولان و کارشناسان قرار گرفته صحبت شد.
 
یکی از قوانین مصوبه تاکید استفاده از ویدئو چک است که به منظور انجام حرفه ای مسابقات و کاهش اشتباهات داروی در جریان رقابت ها استفاده می شود.
 
وی ادامه داد: با توجه به قرعه کشی انجام شده تیم ها به دو منطقه تقسیم بندی شدند که در منطقه یک تیم های البرز، کرمان، یزد، اصفهان، مازندران، کرمانشاه، خراسان رضوی، استقلال رامهرمز خوزستان به میزبانی یزد و منطقه دو تیم های گلستان، دانشگاه آزاد اسلامی،سیستان و بلوچستان،غار علی صدر همدان، هرمزگان، فارس، نقده و لرستان به میزانی بندرعباس در نهمین دوره از رقابت های لیگ برتر کبدی حضور دارند.
 
وی افزود: براساس برنامه ریزی ها و توافقات انجام شده مرحله مقدماتی لیگ برتر کبدی از تاریخ 19 الی 21 آذر ماه سال جاری پیگیری می شود.
 
مقصودلو در پایان در خصوص مسابقات قهرمانی کشور کبدی خاطر نشان کرد: رقابت های کشور آقایان از تاریخ 16 الی 18 آبان ماه سال جاری انجام می شود و مسابقات بانوان نیز از 18 تا 21 آبان ماه سال جاری در اراک پیگیری می شود.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: مقصودلو ، ویدئو چک ، کبدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار